Magyar pedagógia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: 2010
Találatok száma: 21.

2010

Bereczky, Krisztina and Fejes, József Balázs: Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben. Magyar pedagógia, (110) 4. pp. 329-354. (2010)

Bohács, Krisztina: A dinamikus értékelés. Magyar pedagógia, (110) 4. pp. 311-328. (2010)

Bíró, Éva and Olvasztó, Lajos and Kósa, Karolina: Óvodapedagógus hallgatók mentális egészségének felmérése. Magyar pedagógia, (110) 4. pp. 285-300. (2010)

Csíkos, Csaba and Szitányi, Judit and Kelemen, Rita: Vizuális reprezentációk szerepe a matematikai problémamegoldásban. Egy 3. osztályos tanulók körében végzett fejlesztő kísérlet eredményei. Magyar pedagógia, (110) 2. pp. 149-166. (2010)

Darvai, Tibor and Piotr, Sztompka,: Sztompka, Piotr: Vizuális szociológia. A fényképezés mint kutatási módszer. Magyar pedagógia, (110) 3. pp. 277-279. (2010)

Dohány, Gabriella: A zenei műveltség értelmezésének lehetőségei. Magyar pedagógia, (110) 3. pp. 185-210. (2010)

Feuerstein, Reuven and Falik, Louis H. and Bohács, Krisztina: A közvetített szolilokvia: a nyelv és a kommunikáció mediációja a belső beszéden keresztül. Magyar pedagógia, (110) 2. pp. 97-118. (2010)

Jancsák, Csaba and Pusztai, Gabriella: Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola – Kapcsolati erőforrások hatása az iskolai pályafutásra. Magyar pedagógia, (110) 1. pp. 91-93. (2010)

Koltay, Tibor: Az új média és az írástudás új formái. Magyar pedagógia, (110) 4. pp. 301-309. (2010)

Kéri, Katalin: Az egyetemes neveléstörténet tág értelmezése. Magyar pedagógia, (110) 3. pp. 265-276. (2010)

Margitics, Ferenc: A szülői bánásmód hatása az iskolai erőszakkal kapcsolatban előforduló magatartásmintákra. Magyar pedagógia, (110) 3. pp. 211-238. (2010)

Pethő, Villő: Nobik Attila és Pukánszki Béla (2010, szerk.): Normalität, Abnormalität und Devianz: Gesellschaftliche Konstruktionsprozesse und ihre Umwälzungen in der Moderne [Normalitás, abnormalitás és deviancia a neveléstudomány szemével]. Magyar pedagógia, (110) 4. pp. 355-358. (2010)

Petrás, Ede: Az alföld átalakuló főiskolahálózata. Magyar pedagógia, (110) 1. pp. 73-89. (2010)

Pápay, György and Boros, János: Boros János: Filozófia! Magyar pedagógia, (110) 3. pp. 280-282. (2010)

Revákné Markóczi, Ibolya: A 9–10 éves tanulók természettudományos problémamegoldó stratégiájának vizsgálata. Magyar pedagógia, (110) 1. pp. 53-71. (2010)

Szenczi, Beáta: Olvasási motiváció: definíciók és kutatási irányok. Magyar pedagógia, (110) 2. pp. 119-147. (2010)

Szolár, Éva: A felsőoktatás reformja és a Bologna-folyamat Magyarországon. Magyar pedagógia, (110) 3. pp. 239-263. (2010)

Takács, István Károly and Hoffmann, Zsuzsanna: Hoffmann Zsuzsanna: Antik nevelés. Magyar pedagógia, (110) 2. pp. 181-182. (2010)

Tóthné Kosztin, Beáta: A „vízkörforgás” fogalom fejlődésének vizsgálata 2. és 4. osztályos tanulók körében. Magyar pedagógia, (110) 2. pp. 167-180. (2010)

Ugrai, János: Érvek és érdekek hálójában – Vita Bécsben a szaktanári rendszer bevezetéséről. Magyar pedagógia, (110) 1. pp. 35-51. (2010)

Zentai, Gabriella: A rendszerező képesség fejlődése 4–8 éves életkorban. Magyar pedagógia, (110) 1. pp. 5-34. (2010)

A lista elkészítésének dátuma Wed Oct 18 00:05:32 2017 CEST.