Vissza |
Biró, Zsuzsanna Hanna: A magyar neveléstudományi kommunikáció jellemzői (1997–2006) : összehasonlító tudományszociológiai elemzés, avagy kísérlet egy nemzetközi kutatás adaptációjára. Magyar pedagógia, (109) 1. pp. 49-76. (2009)
Fényes, Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis. Magyar pedagógia, (109) 1. pp. 77-101. (2009)
Gönczy, László: Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon. Magyar pedagógia, (109) 2. pp. 169-185. (2009)
Janurik, Márta and Pethő, Villő: Flow élmény az énekórán: a többségi és a Waldorf-iskolák összehasonlító elemzése. Magyar pedagógia, (109) 3. pp. 193-226. (2009)
Józsa, Krisztián and Steklács, János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései. Magyar pedagógia, (109) 4. pp. 365-397. (2009)
Kelemen, Elemér and Donáth, Péter: Donáth Péter: Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon. 1945–1960. : Trezor Kiadó, Budapest, 2008. 558 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (109) 2. pp. 187-189. (2009)
Kelemen-Molitorisz, Anikó: Szakközépiskolás tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése a MARSI kérdőívvel. Magyar pedagógia, (109) 3. pp. 287-313. (2009)
Kinyó, László: Nemzetközi és magyarországi állampolgáriműveltség-kutatások. Magyar pedagógia, (109) 4. pp. 399-425. (2009)
Kluknavszky, Ágnes and Tóth, Zoltán: Tanulócsoportok levegőszennyezéssel kapcsolatos fogalmainak vizsgálata szóasszociációs módszerrel. Magyar pedagógia, (109) 4. pp. 321-342. (2009)
Lakatosné Török, Erika and Kárpáti, Andrea: Az informatikai kompetencia, a pedagógiai gyakorlat és az innovációs sikeresség összefüggései az Európai Digitális Tananyagportál magyar kipróbálói csoportjában. Magyar pedagógia, (109) 3. pp. 227-259. (2009)
Molnár, Pál: Számítógéppel támogatott együttműködő tanulás online közösségi hálózatos környezetben. Magyar pedagógia, (109) 3. pp. 261-285. (2009)
Molnár, Éva: Az önszabályozás értelmezései és elméleti megközelítései. Magyar pedagógia, (109) 4. pp. 343-364. (2009)
Németh, András and Brezinka, Wolfgang: Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich. Die Geschichte des Faches an den Universitäten von 18. bis zum Ende des 20. Jahrhunderts. Magyar pedagógia, (109) 4. pp. 429-431. (2009)
Némethné Tóth, Ágnes: Tanári attitűdök és inkluzív nevelés. Magyar pedagógia, (109) 2. pp. 105-120. (2009)
Pintér, Henriett: Az írásbeli szövegalkotás: út a tudáshoz. Magyar pedagógia, (109) 2. pp. 121-146. (2009)
Szabó Sóki, László: A magyar oktatófilm története a kezdetektől 1931-ig. Magyar pedagógia, (109) 1. pp. 29-47. (2009)
Szolár, Éva: A Bologna-folyamat kritikai fogadtatása a felsőoktatás-kutatás irodalmában. Magyar pedagógia, (109) 2. pp. 147-167. (2009)
Szolár, Éva and Szolár, Éva and Huisman, Jeroen and Kehm, Barbara M. and Stensaker, Bjørn: Kehm, B. M., Huisman, J. és Stensaker, B. (szerk.): The european higher education area: perspectives on a moving target [Az Európai Felsőoktatási Térség, mint mozgó célpont] : Sense Publishers, Rotterdam, Boston, Taipai. 2009. 344 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (109) 3. pp. 315-317. (2009)
Szolár, Éva and Zajda, Joseph: Zajda, J. (szerk.): International handbook on globalization, education and policy research: global pedagogies and policies : Springer, Netherlands, 2005. 827 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (109) 4. pp. 427-428. (2009)
Vámos, Ágnes: A két tanítási nyelvű iskolák tankönyv- és taneszközellátottsága és ennek hatása a tannyelvpedagógiára. Magyar pedagógia, (109) 1. pp. 5-27. (2009)