Vissza |
Konduktív Nevelési Világkongresszus. Magyar pedagógia, (103) 1. p. 137. (2003)
Andor, Mihály: Gimnáziumok rekrutációja. Magyar pedagógia, (103) 3. pp. 315-338. (2003)
B. Németh, Mária: A természettudományos műveltség mérése. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 499-526. (2003)
Braunitzer, Gábor: Az élet mint tanulás : a Finn Tudományos Akadémia kutatási programja. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 535-541. (2003)
Báthory, Zoltán and Takács, Viola: Takács Viola: Baranya megyei tanulók tudásstruktúrái : Iskolakultúra, Pécs, 2003. 197 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (103) 3. pp. 405-407. (2003)
Csapó, Benő and Csapó, Benő: Közlemény a MTA Pedagógiai Bizottság tagjainak és tisztségviselőinek újraválasztásáról. Magyar pedagógia, (103) 1. pp. 135-136. (2003)
Csíkos, Csaba: Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében. Magyar pedagógia, (103) 1. pp. 35-55. (2003)
Csíkos, Csaba and Almasi, Janice F.: Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York – London, 2003. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 530-533. (2003)
Feketéné Szakos, Éva: Az első hazai andragógiai Delfi kutatás eredményeiből. Magyar pedagógia, (103) 3. pp. 339-369. (2003)
Felkai, László: A jogalkotó kultuszminiszter Jankovich Béla. Magyar pedagógia, (103) 1. pp. 105-117. (2003)
Géczi, János and Kitaibel, Pál: Kitaibel Pál: Desciptiones et icones plantarum rariorum Hungaria : I–III. Bécs. 1802–1812 (Pytheas Kiadó és Nyomda – Országos Széchényi Könyvtár, Budapest, 2004.) XXXII+104+100; XXXII+105+121; 88+80 : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 527-530. (2003)
Hercz, Mária: A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben : 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról. Magyar pedagógia, (103) 1. pp. 57-80. (2003)
Honigsfeld, Andrea: Magyar tizenévesek tanulási stílusbeli preferenciái: a kor a nem és a teljesítményszint hatásai. Magyar pedagógia, (103) 2. pp. 175-187. (2003)
Imre, Anna: Oktatási feladatellátást segítő önkormányzati társulások. Magyar pedagógia, (103) 3. pp. 371-387. (2003)
Jámbori, Szilvia: Az iskolai környezet szerepe a serdülők jövő-orientációjának alakulásában. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 481-497. (2003)
Kemnitz, Heidemarie and Mikonya, György and Németh, András: Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján. Magyar pedagógia, (103) 1. pp. 119-128. (2003)
Kozma, Tamás: International Review of Education : Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, Revue Internationale de L'Educaüon Főszerkesztő: Christopher Mclntosh. (2003-i) Szerkesztőség: UNESCO Institute of Education, Hamburg, Németország. Kiadó: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, Hollandia. Megjelenik évente négyszer. Magyar pedagógia, (103) 2. pp. 263-265. (2003)
Mitter, Wolfgang: Transzformációk az európai oktatásügyben különös tekintettel az újraegyesített Németországra. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 413-421. (2003)
Molnár, Gyöngyvér: Az ismeretek alkalmazásának vizsgálata modern tesztelmélet (IRT) eszközökkel. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 423-446. (2003)
Molnár, Gyöngyvér: Komplex problémamegoldó képesség fejlettségét jelző tényezők. Magyar pedagógia, (103) 1. pp. 81-103. (2003)
Molnár, Éva: Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban. Magyar pedagógia, (103) 2. pp. 155-173. (2003)
Nagy, József: A rendszerező képesség fejlődésének kritériumorientált feltárása. Magyar pedagógia, (103) 3. pp. 269-314. (2003)
Nikolov, Marianne: Hatodikosok stratégiahasználata olvasott szöveg értékelését és íráskészséget mérő feladatokon angol nyelvből. Magyar pedagógia, (103) 1. pp. 5-34. (2003)
Németh, András: Osztrák tanügyi reformok és a pedagógia egyetemi tudománnyá válásának kezdetei. Magyar pedagógia, (103) 2. pp. 189-210. (2003)
Ottó, István: Hierarchikus faktoranalízis SPSS szoftverrel. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 447-458. (2003)
Rohály, János and Hugo, de Sancto Victore and Illich, Ivan: Szüret a könyvlapon: Ivan Illich: A szöveg szőlőskertjében: kommentár Hugo de Sancto Victore didascalionjához : Gond-Palatinus, 2001. 262 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (103) 1. pp. 129-134. (2003)
Sallay, Hedvig: A szülői nevelés hatása serdülők jövő-orientációjának alakulásának. Magyar pedagógia, (103) 3. pp. 389-404. (2003)
Szabó, Lajos and Nagy, Péter Tibor: Nagy Péter Tibor: Járszalag és aréna. Egyház és állam az oktatáspolitika erőterében a 19. és 20. századi Magyarországon : Budapest, Új Mandátum könyvkiadó, 2000 : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (103) 3. pp. 407-409. (2003)
Takács, Viola: A fizikai feladatok absztrakciós szintje szerinti teljesítmény az intelligencia-hányados tükrében. Magyar pedagógia, (103) 2. pp. 141-154. (2003)
Tóth, Zoltán and Kiss, Edina and Barke, Hans-Dieter: Egy kémiatanításban használható térszemléleti teszt hazai adaptációja. Magyar pedagógia, (103) 4. pp. 459-479. (2003)
Ugrai, János: Egy páratlan forrás oktatástörténeti tanulságai : református lelkészi önéletrajzok elemzése 1807-ből. Magyar pedagógia, (103) 2. pp. 211-228. (2003)
Vincze, Szilvia: A matematikai képesség összetevőinek vizsgálata és kapcsolata az intelligenciával. Magyar pedagógia, (103) 2. pp. 229-261. (2003)