Magyar pedagógia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: 1994
Találatok száma: 36.

1994

Beszámoló az MTA Pedagógiai Bizottsága Didaktikai Albizottságának megalakulásáról. Magyar pedagógia, (94) 3-4. p. 377. (1994)

Beszámoló az MTA Pedagógiai Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága 1993. évi tevékenységéről. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 375-376. (1994)

Doktori programok - Eötvös Loránd Tudományegyetem Neveléstudományi Tanszék. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 159-164. (1994)

Doktori programok - József Attila Tudományegyetem Pedagógiai Tanszék. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 165-169. (1994)

Doktori programok - Kossuth Lajos Tudományegyetem Neveléstudományi Tanszék. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 171-176. (1994)

Jelentés az MTA Pedagógia Bizottsága 1994. évi tevékenységéről. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 373-374. (1994)

Bajkó, Mátyás: Az autonóm törekvések néhány történeti mozzanata a pedagógusképzésben. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 303-306. (1994)

Bárdossy, Ildikó and Várnagy, Elemér: Várnagy Elemér: Cigány fiatalok a nagyvilágban : Lámpás Kiadó, Abaliget, 1993. 173 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 355-356. (1994)

Csapó, Benő: Az induktív gondolkodás fejlődése. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 53-80. (1994)

Csapó, Benő: Középiskolás tanulók véleménye a társadalmi és iskolai változásokról. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 207-229. (1994)

Ewald,, Paul: Az amerikai felsőoktatási értékelési trendek áttekintése. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 179-205. (1994)

Ewald,, Paul and Eckstein,, Max A. and Noah,, Harold J.: Max A. Eckstein és Harold J. Noah: Középiskolai vizsgák : nemzetközi kitekintés a vizsgák rendszerére és gyakorlatára : Yale University Press, 1993. 283 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 153-156. (1994)

Gaul, Emil: Egy tantárgy vajúdik : a magyar munkaoktatás ötven éve. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 37-51. (1994)

Halász, Gábor: Az iskolai autonómia lehetőségei. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 307-312. (1994)

Kelemen, Elemér: Az iskola oktatásügyi autonómia történetéről. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 313-321. (1994)

Kelemen, Elemér: Neveléstörténet - OPKM. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 113-126. (1994)

Kiss, Tiborné: Az iskolai autonómia lehetőségei. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 323-326. (1994)

Kotschy, Beáta: A pedagógusok autonómiája napjaink iskolai gyakorlatában. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 327-336. (1994)

Kozma, Tamás: Iskolai autonómia. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 337-340. (1994)

Kékes Szabó, Mihály: A tanárképzés kereteinek kialakulása a kolozsvári egyetemen. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 81-94. (1994)

Laczkó, Mária and Lundberg,, Ingvar and Linnakyla,, Pirjo: Ingvar Lundberg és Pirjo Linnakyla: Teaching reading around the world : olvasástanítás világszerte : The International Association for the Evaluation of Educational Achievement. Hague, 1993. 93 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 363-367. (1994)

Nagy, Attila: Hol terem a jó olvasó? : egy nemzetközi összehasonlító vizsgálat eredményeiről. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 231-252. (1994)

Nagy, József: Én(tudat) és pedagógia. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 3-26. (1994)

Nagy, Mária: Kontroll és autonómia a tanári szakmában. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 27-36. (1994)

Nahalka, István and Farkas, Gyula and Varga, Tibor: Farkas Gyula és Varga Tibor: A természettudományos kutatás menete, módszerei és technikája : oktatási segédlet középiskolások számára : Gondolat Kiadó, Budapest 1993. 193 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 357-362. (1994)

Petrikás, Árpád: Iskolai autonómia és önkormányzás a helyi nevelés rendszerében. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 341-344. (1994)

Petriné Feyér, Judit and Horánszky, Nándor: Horánszky Nándor (szerk.): Részletek Anglia, Dánia, Németország, Norvégia és Új-Zéland nemzeti tanterveiből, törvényeiből : A tantervelmélet forrásai 15. OKI Budapest. 1993. 250 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 367-372. (1994)

Postlethwaite,, T. Neville: A tantervfejlesztés és értékelés feladatai Magyarországon. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 127-141. (1994)

Schöner, Alfréd: Szemléltető oktatás a XIX. század második felében Magyarországon. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 143-152. (1994)

Szabolcs, Éva and Mann, Miklós: Mann Miklós: Kultúrpolitikusok a dualizmus korában : Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum, Budapest, 1993. 156 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 156-157. (1994)

Szijártó, Imre: A jó, a rossz és a hamis : tanárszemmel a tanári autonómiáról. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 345-348. (1994)

Tímár, Éva: Városi és községi iskolák tanítási klímájának sajátosságai. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 253-274. (1994)

Tóth, Gábor: A tanítóképző-intézeti rajztanárképzés. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 275-291. (1994)

Tóth, Gábor: A tanítóképző-intézeti zenetanárok képzése (1908-1948). Magyar pedagógia, (94) 1-2. pp. 95-111. (1994)

Vastagh, Zoltán: Az alternativitás kérdése a neveléstudományban. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 349-353. (1994)

Zsolnai, Anikó: A szociális készségek fejlesztésének lehetőségei gyermekkorban. Magyar pedagógia, (94) 3-4. pp. 293-302. (1994)

A lista elkészítésének dátuma Wed Oct 18 01:49:09 2017 CEST.