Vissza |
Támogatott OTKA pályázatok a neveléstudomány terén. Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 328-329. (1992)
Ballér, Endre: Folyamatosság a magyar neveléstudományban. Magyar pedagógia, (92) 2. pp. 107-118. (1992)
Csapó, Benő: Száz év. Magyar pedagógia, (92) 1. pp. 3-4. (1992)
Csengeri, János: Olvasóinkhoz. Magyar pedagógia, (92) 1. pp. 25-103. (1992)
Czachesz, Erzsébet: Warwick B. Elley (szerk): How in the world do students read? : The International Association for the Evaluation of Educational Achievement, 1992. 120 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (92) 2. pp. 167-169. (1992)
Farkas Teekens, Hanneke: Oktatási innováció és nemzetközi együttműködés : holland-magyar project tanárok továbbképzésére. Magyar pedagógia, (92) 2. pp. 131-151. (1992)
Hajnal, Imre: 125 éves évforduló : emlékezés az Országos Középiskolai Tanáregyesületre. Magyar pedagógia, (92) 3. pp. 223-237. (1992)
Horánszky, Nándor: Tanterv és curriculum : azonosságok és különbségek a hetvenes-nyolcvanas évek magyar és német szakirodalmában. Magyar pedagógia, (92) 3. pp. 193-214. (1992)
Karl, Neumann: Családi és intézményes oktatás : történelmi valóság és utópikus modellek. Magyar pedagógia, (92) 3. pp. 175-192. (1992)
Kelemen, Elemér: A Magyar Tudományos Akadémia és a neveléstudomány. Magyar pedagógia, (92) 2. pp. 119-130. (1992)
Kokas, Károly: Hagyományos és elektronikus pedagógiai szakinformáció. Magyar pedagógia, (92) 2. pp. 153-166. (1992)
Kovács, Sándor: Az iskolai innováció intézményesítése. Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 309-317. (1992)
Lázár, Sándor and Kozéki, Béla: Kozéki Béla: Az iskolaethosz és a személyiségstruktúra kölcsönhatása : Közoktatási kutatások. Akadémiai Kiadó, Budapest 1991.195 o : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (92) 3. pp. 239-240. (1992)
Medgyes, Péter: Angol - a kommunikáció pótnyelve : körkép az angol nyelv magyarországi oktatásáról és terjedéséről. Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 263-283. (1992)
Mészáros, István: Magyar Paedagogia - Magyar Pedagógia (1892-1992). Magyar pedagógia, (92) 1. pp. 5-24. (1992)
Nagy, Péter Tibor: Beszámoló az 1992. évi neveléstörténeti felolvasó ülésről. Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 326-327. (1992)
Pukánszky, Béla: Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának 1992. évi üléseiről. Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 325-326. (1992)
Réthy, Endréné and Schirlbauer,, Alfred: Alfred Schirlbauer: Junge Bitternis - Eine Kritik der Didaktik : WUV-Universitütsverlag Austria, 1992. 214 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 319-320. (1992)
Slater, R. Doyle: Az iskolai változások folyamata. Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 245-261. (1992)
Szabolcs, Éva: Neveléstörténet és pedagógia. Magyar pedagógia, (92) 3. pp. 215-221. (1992)
Szabolcs, Éva and Pukánszky, Béla and Németh, András: Pukánszky Béla - Németh András: Neveléstörténet : I. kötet. Tankönyvkiadó, Budapest, 1991. 157 o. II. kötet. JGYTF Kiadó, Szeged, 1992. 120 o. III. kötet. JGYTF Kiadó, Szeged, 1992. 224 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 321-323. (1992)
Trencsényi, László and Kárpáti, Andrea and Rézművesné Nagy, Ildikó: A pluralizmus interorizációja - könyvek a Leonardo Programról : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (92) 2. pp. 170-172. (1992)
Tóth, Gábor: Az apponyi kollégium hallgatói (1906-1949). Magyar pedagógia, (92) 4. pp. 285-307. (1992)