Magyar pedagógia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: 1912
Találatok száma: 132.

1912

Az amerikai középiskolák tanulmányi vezetése. La Revue de l'Enseignement des Sciences No. 48. Magyar pedagógia, (21). pp. 52-53. (1912)

Felolvasó ülés 1912. évi február 17-én. : hivatalos nyugtázás : Magyar Paedagogiai [!Pedagógiai] Társaság 1912 januári közgyűlésén megválasztott tiszteleti tagok levelei. Magyar pedagógia, (21). pp. 250-256. (1912)

Felolvasó-ülés 1911. évi december 16-án. Magyar pedagógia, (21). pp. 112-128. (1912)

Felolvasó-ülés 1912 október 19-én. Magyar pedagógia, (21). p. 592. (1912)

Felolvasó-ülés 1912. évi április 20-án. Magyar pedagógia, (21). p. 320. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 56-62. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 105-111. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 181-185. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 245-249. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 311-317. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 361-362. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 524-527. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 586-591. (1912)

Külföldi szaklapok. Magyar pedagógia, (21). pp. 650-652. (1912)

Külön osztályok elmaradott tanulók részére. Magyar pedagógia, (21). pp. 241-242. (1912)

Vegyesek. Magyar pedagógia, (21). pp. 186-190. (1912)

Vegyesek. Magyar pedagógia, (21). pp. 318-319. (1912)

A játék mint katharsis. Magyar pedagógia, (21). pp. 306-307. (1912)

A középfokú leánynevelés reformja Szászországban. Frauenbildung, 11. füzet. : [törvényismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 101-102. (1912)

A népoktatás reformja Szászországban. Magyar pedagógia, (21). pp. 242-243. (1912)

A württembergi népiskolák felügyelete. Magyar pedagógia, (21). pp. 358-360. (1912)

Andreae, Carl: Carl Andreae: A pedagógia és segédtudományai : [előadás-ismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 357-358. (1912)

Bartos, Fülöp and Kaiblinger, Fülöp: Dr. Kaiblinger Fülöp: Brassai Sámuel nyelvtanítási reformja : [könyvismertetés] : Budapest, 1910. Magyar pedagógia, (21). pp. 170-172. (1912)

Beke, Manó and Neovius-Nevanlinna, Lars and Szűcs, Adolf: L. Neovius-Nevanlinna: Algebran oppikirja I-II-III; Geometria; Trigonometria. Helsinki, 1910—1911. : [tankönyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 94-97. (1912)

Binder, Laura and Schwarczel, Adél: Schwarczel Adél: Képek és gondolatok a nevelés és oktatás köréből. Az írónő arcképével és életrajzával. 1912. Megjelent az írónő halála után Kolozsvártt. A Szent Bonaventura nyomda kiadása. Kapható ugyanitt és Kolozsvártt minden könyvkereskedésben. Ára 3 korona. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 584-585. (1912)

Bonkáló, Sándor: Az orosz egyetem reformja. Magyar pedagógia, (21). pp. 35-38. (1912)

Bonkáló, Sándor: A gimnáziumi nyelvtanítás reformja : filologia [!filológia] és nyelvtudomány. Magyar pedagógia, (21). pp. 548-556. (1912)

Borislav, Jankulov: Az állampolgári nevelés : első közlemény. Magyar pedagógia, (21). pp. 473-486. (1912)

Borislav, Jankulov: Az állampolgári nevelés : második, befejező közlemény. Magyar pedagógia, (21). pp. 538-548. (1912)

Bozóky, Endre: Felolvasó-ülés 1912. évi május 18-án. : hivatalos nyugtázás. Magyar pedagógia, (21). pp. 363-364. (1912)

Bozóky, Endre: Hivatalos nyugtázás. Magyar pedagógia, (21). pp. 63-64. (1912)

Bozóky, Endre: Hivatalos nyugtázás. Magyar pedagógia, (21). pp. 190-192. (1912)

Bozóky, Endre: Hivatalos nyugtázás. Magyar pedagógia, (21). pp. 655-656. (1912)

Bungers, Hans: Bungers: Az iskolai kert a nagyvárosban. Magyar pedagógia, (21). pp. 102-103. (1912)

Bálint, Aranka: Német női kereskedelmi iskolák. Magyar pedagógia, (21). pp. 565-572. (1912)

Bárány, Gerő: Ethika [!etika] és paedagógia [!pedagógia]. Magyar pedagógia, (21). pp. 529-538. (1912)

Bíró, Imre: A középiskola és a modern élet. Magyar pedagógia, (21). pp. 13-23. (1912)

Cohn, Jonas: Jonas Cohn: Visszaemlékezés az iskolaévekre. Magyar pedagógia, (21). pp. 309-310. (1912)

Crouzet, : Crouzet: A francia leányok középiskolája : [ismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 54-55. (1912)

Dengi, János: A világirodalom oktatása középiskoláinkban : második befejező közlemény. Magyar pedagógia, (21). pp. 333-357. (1912)

Dengi, János: A világirodalom oktatása középiskoláinkban. Magyar pedagógia, (21). pp. 282-292. (1912)

Dieffenbacher, Julius and Cohn, Jonas: J. Cohn, J. Dieffenbacher: A nemek különböző képességei. Magyar pedagógia, (21). pp. 177-178. (1912)

Dugas, Ludovic: L. Dugas: A jellem formális nevelése. Revue Pédagogique 1911. márciusi szám. Magyar pedagógia, (21). pp. 240-241. (1912)

Dékány, István: Gazdasági paedagogia [!pedagógia] és a mai tanterv. Magyar pedagógia, (21). pp. 32-35. (1912)

Dékány, István: A nevelés iskolán kívüli tényezői. Magyar pedagógia, (21). pp. 602-612. (1912)

Eliot, Charles William: Charles W. Eliot: Az amerikai egyetemek elnöke. Magyar pedagógia, (21). pp. 103-104. (1912)

Endrei, Gerzson: Az uj [!új] középiskolai Rendtartás tervezete. Magyar pedagógia, (21). pp. 80-83. (1912)

Endrei, Gerzson and Brugmann, Karl: Brugmann, K.: Der Gymnasialunterricht in den beiden klassischen Sprachen und die Sprachwissenschaft. Strassburg, Trübner. 1910. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 47-48. (1912)

Endrei, Gerzson and Budde, Gerhard: Budde, G.: Allgemeine Bildung und individuelle Bildung in Vergaugenheit und Gegenwart. Langensalza, 1910. Beltz. 240.1. Magyar pedagógia, (21). pp. 235-236. (1912)

Endrei, Gerzson and Morsch, Hans: Morsch: Das höhere Lehramt in Deutschland u. Österreich. 2. Auflage. Leipzig und Berlin, B. G. Teubner, 1910. VIII+486. l. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 585-586. (1912)

Endrei, Gerzson and Paulsen, Friedrich: Paulsen, Fr.: Gesammelte pädagogische Abhandlungen. Herausgegeben von Ed. Spranger, Stuttgart u. Berlin 1912. Cotta. XXXV + 771 1. 10-50 M. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 641-643. (1912)

Fehér, Jenő: A rajzolás a természetrajz tanításában. Magyar pedagógia, (21). pp. 224-229. (1912)

Fejes, Áron: Az akaratszabadság problémája címen Fejes Áron, nagyenyedi Bethlen-kollégiumi r. tanár, tanítóképzőintézeti igazgató, értekezést írt s munkáját Budapesten, az Athenaum könyvkiadóhivatalnál kinyomatta : [értekezés-ismertetés]. Magyar pedagógia, (21). 175a. (1912)

Fináczy, Ernő: A latin nyelv tanításáról : a Magyar Paedagógiai [!Pedagógiai] Társaság XX. közgyűlésének elnöki megnyitója. Magyar pedagógia, (21). pp. 1-13. (1912)

Fischer, A.: A szociális tudat fejlődési fokozatai : A. Fischer. Magyar pedagógia, (21). pp. 178-180. (1912)

Fürst, Aladár: Iskolai tapasztalataim Németországban. Magyar pedagógia, (21). pp. 23-29. (1912)

Gensch, Willy: W. Gensch: A gyermek gondolatkörének elemzése. Magyar pedagógia, (21). pp. 244-245. (1912)

Gockler, Lajos: Rousseau : születésének 200. évfordulója alkalmából. Magyar pedagógia, (21). pp. 465-473. (1912)

Gockler, Lajos: A koncentráció mint didaktikai elv : felolvastatott a Magyar Pedag. Társaságban 1912. márc. 16-án. Magyar pedagógia, (21). pp. 257-272. (1912)

Graf, Alfred: Egyéni bánásmód az iskolában: Alfred Graf : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 308-309. (1912)

Hegedűs, István and Apáthy, István: A klasszikai oktatás védelme : Dr. Apáthy István : A természettudományok a középiskolában c. felolvasása ötletéből. Magyar pedagógia, (21). pp. 65-71. (1912)

Hellebrant, Árpád: Paedagogiai [!Pedagógiai] Repertorium [!Repertórium] : a magyar paedagogiai [!pedagógiai] irodalom 1911-ben. Magyar pedagógia, (21). pp. 365-464. (1912)

Horváth, Károly: A biológia és tanítása. Magyar pedagógia, (21). pp. 501-506. (1912)

Horváth, Károly and Cramer, August: Cramer A.: Pubertät und Schule. Aus der königlichen Universitätsklinik und Poliklinik für psychische und Nervenkrankheiten. II.vermehrte und verbesserte Auflage. Leipzig und Berlin. Druck und Verlag von B. G. Teubner. 1911. 21 l. Magyar pedagógia, (21). pp. 521-524. (1912)

Horváth, Károly and Pfuhl, Fritz: F. Pfuhl, dr.: Der Pflanzengarten : seine Anlage und seine Verwertung : mit einer Tafel und einem Plan. Leipzig. Verlag: Quelle et Meyer : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 44-46. (1912)

Horváth, Károly and Scherer, Heinrich: Scherer H.: Geographieunterricht, Führer durch die Strömungen auf dem Gebiete der Pädagogik und ihrer Hilfswissenschaften, zugleich. Ratgeber für Lehrer und Schulbeamte bei der Einrichtung von Bibliotheken. Preis M 2-, gut geb. M 2.40. Leipzig. Verlag von Ernst; Wunderlich, 1910. p. 210. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 237-239. (1912)

Imre, Sándor: A hágai kongresszus. Magyar pedagógia, (21). pp. 557-565. (1912)

Imre, Sándor and Veress, Endre: Fontes Rerum Transylvanicarum (Erdélyi történeti források): I. kötet: Az erdélyi jezsuiták levelezése és iratai a Báthoryak korában (1571—1613). Gyűjtötte és közrebocsátja dr. Veress Endre. I. 1571—1583. Hét hasonmással. Kolozsvár ; Budapest 1911. n 8° XVI + 325 lap. Ára 10 kor. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 50-51. (1912)

Jacobson, Edmund: Edmund Jacobson: A megértés folyamata. Magyar pedagógia, (21). pp. 307-308. (1912)

Kardeván, Károly: Scheffel Ekkehardja és egy magyar tankönyv. Magyar pedagógia, (21). pp. 229-234. (1912)

Kemény, Ferenc: Vegyesek. Magyar pedagógia, (21). pp. 527-528. (1912)

Kleist, Heinrich von and Mikes, Lajos: Kleist magyarul : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). 175b. (1912)

Kohlbach, Bertalan: Latin olvasmányok. Magyar pedagógia, (21). pp. 165-169. (1912)

Kornis, Gyula: A pszichológia jövője. Magyar pedagógia, (21). pp. 293-296. (1912)

Kornis, Gyula and McVannel, J. A.: J. A. Mac Vannel: Outline of a course in the philosophy of education. New-York, Macmillan Company. 1912. p. IX. + 208. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 644-645. (1912)

Loisch, János and Sprengel, Johann Georg: J. G. Sprengel : Die neuere deutsche Dichtung in der Schule. Frankfurt 1911. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 97-101. (1912)

Lázár, Szilárd and Dessoir, Max: Max Dessoir: Abriss einer Geschichte der Psychologie. Heidelberg. 1911. 272. lap. Magyar pedagógia, (21). p. 236. (1912)

Lázár, Szilárd and Vértes, József, O.: Vértes O. József dr.: Gyógypedagógia és középiskola. Budapest, 1912. 28. l. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 649-650. (1912)

Magyar, Géza: Maeterlinck a Magyar Könyvtár-ban : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). p. 52. (1912)

Marót, Károly: Párhuzam a klasszikus és romantikus eposz között. Magyar pedagógia, (21). pp. 88-90. (1912)

Massa, Sibios: Sibios Massa: A Montessori-féle módszer egy első osztályban. Magyar pedagógia, (21). pp. 180-181. (1912)

Mikszáth, Kálmán: Mikszáth Kálmán utolsó novellái : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 51-52. (1912)

Münch, Vilmos: Münch Vilmos: Tanulók tipusai [!típusai] : [előadás-ismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 104-105. (1912)

Münch, Wilhelm: Münch Vilmos: Az "ismétlő" diák. Magyar pedagógia, (21). pp. 360-361. (1912)

Nagy, József: Az értelmi nevelés. Magyar pedagógia, (21). pp. 299-302. (1912)

Nagy, József: Az új francia középiskolai tanterv mérlege. Magyar pedagógia, (21). pp. 498-501. (1912)

Nagy, József: Mit olvasnak a francia tanulók. Magyar pedagógia, (21). pp. 30-32. (1912)

Nagy, József: A modern nyelvi olvasmányok kánona a német reáliskolákban. Magyar pedagógia, (21). pp. 296-299. (1912)

Nagy, József: A nemzetközi segédnyelv kérdése. Magyar pedagógia, (21). pp. 38-39. (1912)

Nagy, József: A paedagógia [!pedagógia] viszonya az ethikához [!etikához] és pszichológiához Herbartnál. Magyar pedagógia, (21). pp. 221-224. (1912)

Nagy, József and Mornet, Daniel: D. Mornet: Les sciences de la nature en France, au XVIII siécle. Un chapitre de l'histoire des idées. Librairie Armand Colin. Paris, 1911. (X + 292 1.) : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 91-94. (1912)

Ordahl, Louise Ellison: Louise Ellison Ordahl: Tudatosság és tanulás : [beszámoló]. Magyar pedagógia, (21). pp. 310-311. (1912)

Pannwitz, Rudolf: Rudolf Pannwitz: A vizsgálatok. Magyar pedagógia, (21). p. 358. (1912)

Pap, Károly and Sebők, Zsigmond: Sebők Zsigmond: Egy kis könyvről : hogyan ne beszéljenek a gyerekek? Filléres Könyvtár. 290-ik füzet 46 1. Ára 60 fillér. Magyar pedagógia, (21). pp. 174-175. (1912)

Papp, Dezső: A német reformiskolák. Magyar pedagógia, (21). pp. 213-220. (1912)

Papp, Dezső: A svájci középiskolák szervezete. Magyar pedagógia, (21). pp. 625-634. (1912)

Philipp, Kálmán: Az élőnyelvtanítás és a fordítás. Magyar pedagógia, (21). pp. 635-638. (1912)

Philipp, Kálmán: Egy modern pedagógusról: Angelier Ágost. Magyar pedagógia, (21). pp. 84-88. (1912)

Philipp, Kálmán and Marius, Pieyre: Pieyre Marius tankönyvei. Magyar pedagógia, (21). pp. 506-513. (1912)

Radosavljevich, Paul Rankov: A pedagógia tudománya. Magyar pedagógia, (21). p. 176. (1912)

Ranschburg, Pál: A figyelmetlenség pedagógiai pszichológiaja [!pszichológiája] és pathológiája : székfoglaló előadás a Magyar Paedagogiai [!Pedagógiai] Társaság 1910 május havi ülésén. Magyar pedagógia, (21). pp. 137-154. (1912)

Rácz, Lajos and Schöpflin, Aladár and Rousseau, Jean-Jacques: Rousseau János Jakab: Emil, vagy a nevelésről. Budapest, 1911. Franklin-Társulat : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 42-44. (1912)

Sadler, Mihály: A vallásoktatásról : Sadler Mihálynak, a manchesteri egyetem tanárának előadása Budapesten, a Magyar Evangéliumi Keresztyén Diákszövetségben, 1911 május 9-én. Magyar pedagógia, (21). pp. 129-136. (1912)

Schmidt, Mária: A középiskolai irodalomtanítás és a filozófiai propedeutika : a filozófiai propedeutika végső célja és végső módszertani eljárása. Magyar pedagógia, (21). pp. 613-625. (1912)

Spranger, Eduard: Eduard Spranger: Iskolai dolgozat és ponyvairodalom : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 55-56. (1912)

Szabó, Ignác and Groos, Karl: Karl Groos: Der Lebenswert des Spiels. Verl. von Gustav Fischer, Jena. 1910. S. 30. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 647-649. (1912)

Szelényi, Ödön: Schleiermacher pedagógiája : első közlemény. Magyar pedagógia, (21). pp. 193-205. (1912)

Szelényi, Ödön: Schleiermacher pedagógiája : harmadik, befejező közlemény. Magyar pedagógia, (21). pp. 321-333. (1912)

Szelényi, Ödön: Schleiermacher pedagógiája : második közlemény. Magyar pedagógia, (21). pp. 272-282. (1912)

Szelényi, Ödön and Barth, Paul: Dr. Paul Barth: Die Geschichte der Erziehung in soziologischer und geistesgeschichtlicher Beleuchtung. Leipzig. 1911. 620 lap. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 518-521. (1912)

Szelényi, Ödön and Ostwald, Wilhelm and Braun, Lily: C. Andreae: Die Entwicklung der theoretischen Pädagogik. Leipzig, 1911. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 40-42. (1912)

Szelényi, Ödön and Paulsen, Friedrich: Friedrich Paulsen: Pädagogik. Herausgegeben von Dr. Willy Kabitz. Stuttgart und Berlin. 1911. 430 lap. Kötve 7 márka 50 pf. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 514-516. (1912)

Teveli, Mihály and Biedert, Philipp and Rein, Wilhelm and Selter, P.: Dr. W. Rein, Dr. P. Selter : Das Kind, seine körperliche u. geistige Pflege von der Geburt bis zur Reife. Enke Stuttgart. 1911. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 48-50. (1912)

Teveli, Mihály and Kőrösi, Henrik and Szabó, László: Az elemi népoktatás enciklopédiája. Szerkesztette Kőrösi Henrik és Szabó László. Budapest, Franklin-Társulat, 1911. Első kötet. A-H 559. l. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 516-518. (1912)

Teveli, Mihály and Lasz, Samu: Lasz Samu dr.: Földrajzi Olvasókönyv. I. rész. Magyarország. Lampel. 1912. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 304-305. (1912)

Teveli, Mihály and Lechnitzky, Gyula: Lechnitzky Gyula: Alkotó munkára való nevelés. Budapest, Athenaeum, 1912. Ára 5 korona. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 580-582. (1912)

Tourneur, I.-Mc.: Tourneur: A térkép az iskolában : [ismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 53-54. (1912)

Téri, József and Foerster, Friedrich Wilhelm and Hepp, Johann: Die Selbstregierung der Schüler: erfahrungen mit F. W. Försters Vorschlägen für eine vertiefte Charakterbildung in der Schule von Johann Hepp. Zürich. Druck und Verlag: Schulthesz und Comp : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 46-47. (1912)

Téri, József and Lhotzky, Heinrich: Heinrich Lhotzky: Die Seele deines Kindes. (Karl Robert Lange Düsseldorf). Leipzig, 8-ad rét 221 lap, ára 2 kor. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 239-240. (1912)

Téri, József and Loewenberg, Jakob: Dr. J. Loewenberg: Geheime Miterzieher. Studien und Plaudereien für Eltern und Erzieher. Leipzig, 1912. Verlag der Frauen. - Rundschau (Hermann Léemann Nachfolger.) : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 645-647. (1912)

Téri, József and Poppe, Richard: Richard Poppe: Von der experimentellen Pädagogik. Eine Übersicht über ihre Probleme. Verlag Waldenburg in Schlesien, 1911. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 639-641. (1912)

Téri, József and Störring, Gustav: Dr. Gustav Störring: Die Hebel der sittlichen Entwicklung der Jugend. Leipzig. Verlag von Wilhelm Engelmann, 8-adrét, 157 lap, ára 5 korona. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 582-583. (1912)

Téri, József and Villey, Pierre: Pierre Villey: Influence de Montaigne sur les idées pédagogiques de Locke et de Rousseau : Paris : Librairie Hachette et Cie 1911. 8-adrét, 270 lap, ára 6 korona. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 172-173. (1912)

Téri, József and Wagner, T.: T. Wagner: Jugend Berechtigte Übersetzung aus dem Französischen von J. Schröder. (Leipzig. Verlag ven Friedrich Jansa, 1911. 8-ad rét 356 lap. Ára 5 kor.) Szerzőnk művében főleg a jelenkor : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 303-304. (1912)

Téri, József and Wegener, Hans: Hans Wegener : Wir jungen Männer! Das sexuelle Problem des gebildeten jungen Mannes vor der Ehe. Karl Robert Langewie'sche Verlagsbuchandlung. Düsseldorf und Leipzig. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 583-584. (1912)

Vadász, Elemér: A földtan és a középiskolai természetrajzi oktatás. Magyar pedagógia, (21). pp. 72-79. (1912)

Vadász M., Elemér: A földtan tanítása magyar egyetemeken. Magyar pedagógia, (21). pp. 486-497. (1912)

Vértes, Lajos: Kísérleti vizsgalatok [!vizsgálatok] a gazdaságos tanulás kérdéséhez : mily viszonyban áll a megtanulandó anyag mennyisége a megtanulásra fordított munkához? Magyar pedagógia, (21). pp. 155-164. (1912)

Vértes, Lajos: Kísérleti vizsgálatok a gazdaságos tanulás kérdéséhez : mily viszonyban áll a megtanulandó anyag mennyisége a megtanulásra fordított munkához? : második, befejező közlemény. Magyar pedagógia, (21). pp. 205-213. (1912)

Waldapfel, János: A gyakorló-főgimnáziumról. Magyar pedagógia, (21). pp. 593-602. (1912)

Waldapfel, János and Stadler, August: August Stadler: Philosophische Paedagogik. Leipzig 1911. Ausserordentliche Veröffentlichung der Pädagogischen Literaturgesellschaft. Neue Bahnen. Ára 4 márka. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (21). pp. 573-580. (1912)

Weszely, Ödön: Vegyesek. Magyar pedagógia, (21). pp. 653-654. (1912)

A lista elkészítésének dátuma Fri Oct 20 07:19:14 2017 CEST.