Zrinszky László: Egy tudományág láthatóvá válik : az andragógia szerepnövekedése. In: Iskolakultúra, (15) 2. pp. 103-107. (2005)
Zrinszky László: A hermeneutika pedagógiai megértéséről. In: Iskolakultúra, (12) 12. pp. 24-27. (2002)
Zrinszky László: A tudás mint andragógiai probléma : tanulás az egész életen át. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 131-144. (2002)
Zrinszky László: A pedagógia (és a pedagógusok) normaproblémája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 303-313. (2000)
Zrinszky László: A nevelésfilozófia harmadik évezredének végén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (98) 2. pp. 123-133. (1998)
Zrinszky László: Filozófia és neveléstudomány. In: Iskolakultúra, (5) 23. pp. 72-75. (1995)
Zrinszky László: Kommunikáció a politikai felnőttoktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (86) 3-4. pp. 333-342. (1986)
Zrinszky László: Irányzatok, viták a mai olasz neveléstudományban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (85) 4. pp. 381-393. (1985)
Zrinszky László: Behaviorizmus : A válogatást készítette és a bevezető tanulmányt írta Kardos Lajos. Budapest, 1970. Gondolat Könyvkiadó. 305 p. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (71) 1-2. pp. 209-211. (1971)