Szerző: " Vidákovich Tibor"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 7.

Cikk, tanulmány, mű

Köböl Erika; Vidákovich Tibor: A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére. In: Iskolakultúra, (25) 4. pp. 3-17. (2015)

Vidákovich Tibor; Vígh Tibor; Sominé Hrebik Olga; Thékes István: Az angol és német nyelvi szókincs online diagnosztikus tesztelése a 6. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 117-130. (2013)

Vidákovich Tibor: A tapasztalati következtetés fejlődése az óvodától a középiskoláig. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 199-224. (2008)

Vidákovich Tibor: Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának tevékenységéről a 2002-2005. évi ciklusban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 4. pp. 437-460. (2005)

Vidákovich Tibor; Cs. Czachesz Erzsébet: Egy helyesírás-vizsgálat tapasztalatai. In: Iskolakultúra, (11) 3. pp. 37-50. (2001)

Vidákovich Tibor; Cs. Czachesz Erzsébet: Az olvasásmegértési képesség fejlődése. In: Iskolakultúra, (9) 6-7. pp. 60-69. (1999)

Csirikné Czachesz Erzsébet; Vidákovich Tibor: A családi-kulturális tényezők hatása az olvasás elsajátítására. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (96) 1. pp. 35-57. (1996)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 25. 19:43:19 CEST.