Szerző: " Szenczi Beáta"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 7.

Cikk, tanulmány, mű

Horváthné Storczer Adrienn; Szenczi Beáta: Az Együttnevelésre vonatkozó Tanári Énhatékonyság Kérdőív hazai adaptációjának működése általános iskolában tanító pedagógusok körében. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 27-45. (2022)

Szenczi Beáta; Józsa Krisztián: Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 76-95. (2022)

Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 3-26. (2022)

Szenczi Beáta: Olvasási motiváció 4., 6. és 8. osztályos tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 4. pp. 197-220. (2013)

Szenczi Beáta: Olvasási motiváció: definíciók és kutatási irányok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 2. pp. 119-147. (2010)

Szenczi Beáta: Énkép és tanulás : nemzetközi kutatási irányzatok és tendenciák. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 104-118. (2008)

Szenczi Beáta: Józsa Krisztián: Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése : Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest, 2006. 295 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 91-92. (2007)

A lista elkészítésének dátuma 2024. május 13. 08:41:54 CEST.