Szerző: " Molnár Edit Katalin"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 7.

Cikk, tanulmány, mű

Tary Blanka; Molnár Edit Katalin: A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja - olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 57-75. (2022)

Molnár Edit Katalin; Cs. Czachesz Erzsébet: Tanulás és nyelvi fejlesztés. In: Iskolakultúra, (13) 10. pp. 53-57. (2003)

Jong Ton de; Molnár Edit Katalin: Tudáskontstrukció és -megoszlás média-alapú alkalmazásokkal. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 445-457. (2002)

Montgomery A. Y.; Molnár Edit Katalin: Technikák és eszközök a tanulói feladatok és dolgozatok automatizált értékelésére. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 459-472. (2000)

Molnár Edit Katalin: A fogalmazási képesség fejlődésének mérése. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 49-59. (2000)

Molnár Edit Katalin: Az EARLI folyóirata: Learning and Instruction. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 118-120. (1997)

Molnár Edit Katalin: A kognitív pszichológia három fogalmázás-modellje. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (96) 2. pp. 139-156. (1996)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 19:10:01 CET.