Szerző: " Korom Erzsébet"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 24.

Cikk, tanulmány, mű

Bónus Lilla; Korom Erzsébet: Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (122) 2. pp. 109-124. (2022)

Bánfi Gréta; Korom Erzsébet: Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében. In: Iskolakultúra, (32) 10. pp. 3-21. (2022)

Bánfi Gréta; Korom Erzsébet; Fűz Nóra; Kissné Gera Ágnes: Tanulókísérletekre épített, diáktársakkal támogatott természettudományos tanulási program vizsgálata pedagógusok körében. In: Iskolakultúra, (32) 2. pp. 43-60. (2022)

Korom Erzsébet: A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : a természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban. In: Iskolakultúra, (32) 11. pp. 98-112. (2022)

Nagy Márió Tibor; Korom Erzsébet: A tudomány természete (Nature of Science, NOS) és szerepe a természettudományos nevelésben. In: Iskolakultúra, (32) 7. pp. 84-102. (2022)

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné; Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata : a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában. In: Iskolakultúra, (29) 1. pp. 68-78. (2019)

Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata : a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (119) 1. pp. 3-18. (2019)

Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 4. pp. 385-413. (2018)

Korom Erzsébet; Pásztor Attila; Gyenes Tamás; B. Németh Mária: Kutatási készségek online mérése a 8-11. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 117-130. (2016)

Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Csapó Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 17-29. (2016)

Korom Erzsébet; Csíkos Csaba; Csapó Benő: A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 30-42. (2016)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 3-16. (2016)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. In: Iskolakultúra, (25) 4. pp. 18-30. (2015)

Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet; Pásztor Attila: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 4. pp. 383-401. (2015)

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 3-16. (2012)

Korom Erzsébet: A tanárok szakmai fejlődése - továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 78-91. (2010)

Korom Erzsébet: A tanárok szakmai fejlődése − továbbképzések a kutatásalapú tanulás területén. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 78-91. (2010)

Korom Erzsébet: A tanítás és tanulás kutatása Finnországban : a Finn Akadémia nemzeti kutatási programjának konferenciája. In: Iskolakultúra, (14) 3. pp. 45-52. (2004)

Korom Erzsébet: A fogalmi váltás kutatása : az anyagszerkezeti ismeretek változása 12-18 éves korban. In: Iskolakultúra, (13) 8. pp. 84-94. (2003)

Korom Erzsébet: A naiv elméletektől a tudományos nézetekig. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 60-71. (1999)

Korom Erzsébet: Az EARLI szervezete és működése. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 93-96. (1997)

Csíkos Csaba; Józsa Krisztián; Korom Erzsébet; Tarkó Klára: Egy formálódó tudományos közösség : beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 108-117. (1997)

Korom Erzsébet: Naiv elméletek és tévképzetek természettudományos fogalmak tanulásakor. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (97) 1. pp. 19-40. (1997)

Korom Erzsébet; Csapó Benő: A természettudományos fogalmak megértésének problémái. In: Iskolakultúra, (7) 2. pp. 12-20. (1997)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 25. 01:10:16 CEST.