Szerző: " Jagodics Balázs"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 15.

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az iskolai kudarcok tényezői - egy lehetséges preventív modell keretei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (122) 1. pp. 3-19. (2022)

Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs: A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán. In: Iskolakultúra, (32) 5. pp. 46-56. (2022)

Prajda Anita; Jagodics Balázs: A cyberbullying vizsgálata egyetemi hallgatók körében a kiégés és az önértékelés tükrében. In: Iskolakultúra, (32) 2. pp. 21-42. (2022)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel. In: Iskolakultúra, (31) 7-8. pp. 28-46. (2021)

Szabó Éva; Jagodics Balázs; Kóródi Kitti: A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában. In: Iskolakultúra, (31) 6. pp. 3-16. (2021)

Hegyi Ágnes; Jagodics Balázs: Az okostelefon- és YouTube-használat, valamint a serdülők attitűd- és normarendszerének összefüggései az önértékeléssel és a diákok kiégésével : serdülők online normarendszere. In: Iskolakultúra, (30) 12. pp. 59-80. (2020)

Jagodics Balázs; Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva: Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében. In: Iskolakultúra, (30) 7. pp. 46-60. (2020)

Kóródi Kitti; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) : a Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata. In: Iskolakultúra, (30) 10. pp. 38-52. (2020)

Jagodics Balázs; Kóródi Kitti; Szabó Éva: Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában : 2. rész - Az énhatékonyság kapcsolata egyéni jellemzőkkel, valamint a tanári munka egyes tényezőivel. In: Iskolakultúra, (30) 11. pp. 24-43. (2020)

Gajdics Janka; Gubics Flórián; Horvát Barbara; Vatai Katalin; Szabó Éva; Jagodics Balázs: Középiskolás osztályközösségek normarendszerének longitudinális vizsgálata : az első két év eredményei. In: Iskolakultúra, (30) 3. pp. 18-34. (2020)

Szabó Éva; Bátor Bettina; Bobor Péter; Korláth Petra; Szappanos Csilla; Jagodics Balázs: Mi van a kiégés-fogékonyság mögött? : pedagógusok munkahelyi nehézségeinek feltárása kvalitatív és kvantitatív eljárással. In: Iskolakultúra, (30) 3. pp. 3-17. (2020)

Jagodics Balázs; Varga Ramóna; Szénási Szilvia; Nagy Katalin; Szabó Éva: A leterheltség és a tanulmányi motiváció összefüggése szakgimnáziumi tanulóknál. In: Iskolakultúra, (30) 3. pp. 35-49. (2020)

Jagodics Balázs; Szabó Éva: Tipikus viselkedésformák és megítélésük feltárása középiskolás osztályközösségekben a normavizsgálat módszerével. In: Iskolakultúra, (29) 8. pp. 3-16. (2019)

Szabó Éva; Litke Márta; Jagodics Balázs: Az óvodapedagógusok kiégésének vizsgálata a munkaértékek tükrében. In: Iskolakultúra, (28) 7. pp. 51-63. (2018)

Szabó Éva; Jagodics Balázs: Erőforrások és követelmények : a tanári kiégés munkahelyi tényezőinek komplex vizsgálata. In: Iskolakultúra, (26) 11. pp. 3-15. (2016)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 16. 17:49:30 CEST.