Tudományterület szerző szerint "Józsa, Krisztián"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 25.

Cikk, tanulmány, mű

Janurik, Márta; Józsa, Krisztián: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek zenei képességének fejlettsége. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 25-50. (2016)

Józsa, Krisztián: Kihívások és lehetőségek az óvodai fejlesztésben. Iskolakultúra, (26) 4. pp. 59-74. (2016)

Kis, Noémi; Józsa, Krisztián: A kiskamaszok és szüleik vélekedése a szülő-gyermek viszonyról. Iskolakultúra, (24) 2. pp. 19-33. (2014)

Józsa, Gabriella; Józsa, Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)

Józsa, Krisztián; Imre, Ildikó Andrea: Az iskolán kívüli angol nyelvű tevékenységek összefüggése a nyelvtudással és a nyelvtanulási motivációval. Iskolakultúra, (23) 1. pp. 38-51. (2013)

Józsa, Krisztián; Fejes, József Balázs: Szemezgetés a XI. Pedagógiai Értékelési Konferencián elhangzott előadásokból. Iskolakultúra, (23) 11. pp. 3-5. (2013)

Zentai, Gabriella; Fazekasné Fenyvesi, Margit; Józsa, Krisztián: Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése. Iskolakultúra, (23) 11. pp. 131-145. (2013)

Janurik, Márta; Józsa, Krisztián: Zenei képességek fejlődése 4 és 8 éves kor között. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 2. pp. 75-99. (2013)

Józsa, Krisztián; Hricsovinyi, Julianna: A családi háttér szerepe az óvodaiskola átmenet szelekciós mechanizmusában. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 12-29. (2011)

Józsa, Krisztián; Steklács, János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 4. pp. 365-397. (2009)

Varga, József; Józsa, Krisztián; Pap-Szigeti, Róbert: Az arányosságszámítási készség kritériumorientált fejlesztése 7. osztályban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 5-27. (2007)

Fejes, József Balázs; Józsa, Krisztián: Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői : roma és többségi tanulók összehasonlítása. Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 83-96. (2007)

Józsa, Krisztián; Fazekasné Fenyvesi, Margit: Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja. Iskolakultúra Online 1. pp. 76-92. (2007)

Józsa, Krisztián; Nikolov, Marianne: Az angol és német nyelvi készségek fejlettségét befolyásoló tényezők. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 3. pp. 307-337. (2005)

Fejes, József Balázs; Józsa, Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 185-205. (2005)

Józsa, Krisztián: Az első osztályos tanulók elemi alapkészségeinek fejlettsége : egy longitudinális kutatás első mérési pontja. Iskolakultúra, (14) 11. pp. 3-16. (2004)

Józsa, Krisztián; Székely, Györgyi: Kísérlet a kooperatív tanulás alkalmazására a matematika tanítása során. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (104) 3. pp. 339-362. (2004)

Józsa, Krisztián: Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 79-104. (2002)

Zsolnai, Anikó; Józsa, Krisztián: A szociális készségek kritériumorientált fejlesztésének lehetőségei. Iskolakultúra, (12) 4. pp. 12-20. (2002)

Németh, Mária; Józsa, Krisztián; Nagy, László: Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai : a minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 4. pp. 485-510. (2001)

Józsa, Krisztián: Az iskola és a család hatása a tanulási motivációra. Iskolakultúra, (10) 8. pp. 69-82. (2000)

Józsa, Krisztián: Harold F. O'Neil és JR. Michael Drillings (szerk.): Motiváció: elmélet és kutatás : Vince Kiadó, Budapest, 1999. 324 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (99) 4. pp. 459-462. (1999)

Józsa, Krisztián: Mi alakítja az énértékelésünket fizikából? Iskolakultúra, (9) 10. pp. 72-80. (1999)

Csíkos, Csaba; Józsa, Krisztián: Az európai kutatók fiatal nemzedéke : Kristiina Kumpulainen (Oulu, Finnország). Iskolakultúra, (7) 12. pp. 117-118. (1997)

Csíkos, Csaba; Józsa, Krisztián; Korom, Erzsébet; Tarkó, Klára: Egy formálódó tudományos közösség : beszélgetések a tanulás és az oktatás vezető európai kutatóival. Iskolakultúra, (7) 12. pp. 108-117. (1997)

A lista elkészítésének dátuma 2019. February 19. 08:14:00 CET.