Szerző: " Hamar Pál"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 7.

Cikk, tanulmány, mű

Csordás-Makszin Ágnes; Karsai István; Hamar Pál; Soós István: A Tanítási Környezetet (TE) és a Tanári Oktatási Hatásrendszert (TASCQ) vizsgáló kérdőívek magyar nyelvű adaptációja kelet-közép-európai mintán. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (123) 2. pp. 51-66. (2023)

Hamar Pál; Prihoda Gábor; Karsai István: Adalékok az iskolai testnevelés tananyag-kiválasztásához. In: Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 28-38. (2018)

Hamar Pál; Karsai István; Adorjánné Olajos Andrea; Soós István: Az iskolai torna iránti kötődés vizsgálata 11−18 éves tanulók körében. In: Iskolakultúra, (22) 9. pp. 34-42. (2012)

Hamar Pál; Karsai István; Munkácsi István: Az iskolai testnevelés kötődésvizsgálata 11–18 éves tanulók körében. In: Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 114-119. (2011)

Hamar Pál; Huszár M. Ágnes: A közoktatási típusú sportiskolai kerettantervek tantervelméleti vonatkozásai. In: Iskolakultúra, (19) 10. pp. 39-49. (2009)

Hamar Pál; Karsai István: Az iskolai testnevelés affektív jellemzői 11-18 éves fiúk és lányok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 2. pp. 135-147. (2008)

Hamar Pál; Derzsy Béla: Testnevelő tanári vélemények aktuális tantervelméleti kérdésekről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 145-157. (2002)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 28. 20:32:33 CET.