Items where Author is "Cserné Adermann, Gizella"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 8.

Article

Cserné Adermann, Gizella: A tanári elvárások hatása a tanulók teljesítményére. Iskolakultúra, (7) 10. pp. 14-20. (1997)

Cserné Adermann, Gizella: Docimológia : áttekintés a vizsga és az osztályzás francia nyelvű szakirodaimáról. Iskolakultúra, (6) 4. pp. 22-25. (1996)

Cserné Adermann, Gizella: Erővonalak és távlatok : a pedagógiai értékeléssel kapcsolatos kutatásokról. Iskolakultúra, (6) 12. pp. 58-61. (1996)

Cserné Adermann, Gizella: G. De Landsheere: Pedagógiai kutatások a nagyvilágban : Paris, 1986. Presses Universitaires dé Francé, 400 p. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (87) 3. pp. 326-327. (1987)

Cserné Adermann, Gizella: Gilles Ferry: Le trajet de la formation. Les enseignants entre la théorie et la pratique : Dunod, Paris, 1983. 112. p. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (85) 2. pp. 215-217. (1985)

Cserné Adermann, Gizella: Pedagógiai kutatások a liége-i kísérleti pedagógiai laboratóriumban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (84) 4. pp. 464-470. (1984)

Cserné Adermann, Gizella: Az "önmagát beteljesítő jóslat" (Pygmalion-hatás) pedagógiai vizsgálata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (83) 2. pp. 178-186. (1983)

Cserné Adermann, Gizella: De Landeheere, Gilbert - Delchambre, André: Les comportements non verbaux de l'enseignant : comment les maîtres enseignent II. : a tanár nem verbális viselkedése : ahogyan a pedagógusok tanítanak II. : Paris: Nathan - Bruxelles: Ed. Labor 1979. 230 p. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (82) 3. pp. 282-284. (1982)

This list was generated on 2019. April 20. 20:20:50 CEST.