Szerző: " Csapó Benő"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 44.

Csapó Benő: Nagy József szerepe a pedagógiai értékelés magyarországi fejlődésében. In: Iskolakultúra, (32) 11. pp. 6-17. (2022)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei : az eDia online platform. In: Iskolakultúra, (29) 4-5. pp. 16-32. (2019)

Tóth Edit; Fejes József Balázs; Patai Jolán; Csapó Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben és longitudinális program adatainak tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 3. pp. 339-363. (2016)

Csíkos Csaba; Korom Erzsébet; Csapó Benő: Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 17-29. (2016)

Korom Erzsébet; Csíkos Csaba; Csapó Benő: A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 30-42. (2016)

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 3-16. (2016)

Csapó Benő: A tanárképzés és az oktatás fejlesztésnek tudományos háttere. In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 3-18. (2016)

Csapó Benő: A kutatásalapú tanárképzés : nemzetközi tendenciák és magyarországi lehetőségek. In: Iskolakultúra, (25) 11. pp. 3-16. (2015)

Csapó Benő: A magyar közoktatás problémái az adatok tükrében : értékek és viszonyítási keretek. In: Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 4-17. (2015)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az 1–11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 127-140. (2011)

Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján. In: Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 124-137. (2011)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Kinyó László: A magyar oktatási rendszer szelektivitása a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok eredményeinek tükrében. In: Iskolakultúra, (19) 3-4. pp. 3-13. (2009)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; R. Tóth Krisztina: A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig : a pedagógiai mérés-értékelés technikájának fejlődési tendenciái. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 3-16. (2008)

Csapó Benő: Csengeri János öröksége - a magyar pedagógia a 21. században. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 79-90. (2007)

Csapó Benő: Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban - az első átfogó magyar irodalmi longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 4. pp. 321-355. (2007)

Csapó Benő: A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 3-16. (2006)

Csapó Benő: A Magyar Pedagógia feladata a neveléstudomány fejlesztésében. In: Iskolakultúra, (15) 4. pp. 3-10. (2005)

Csapó Benő: Az iskolai osztályok közötti különbségek és az oktatási rendszer demokratizálása. In: Iskolakultúra, (13) 8. pp. 107-117. (2003)

Csapó Benő; Csapó Benő: Közlemény a MTA Pedagógiai Bizottság tagjainak és tisztségviselőinek újraválasztásáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 135-136. (2003)

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A képességek fejlődésének logisztikus modellje. In: Iskolakultúra, (13) 2. pp. 57-69. (2003)

Csapó Benő: A képességek fejlődési ütemének egységes kifejezése: a gamma koeficiens. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 391-410. (2002)

Csapó Benő: Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 3. pp. 373-391. (2001)

Csapó Benő: Neveléstudomány az ezredvég Magyarországán. In: Iskolakultúra, (11) 2. pp. 40-44. (2001)

Csapó Benő: A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 4. pp. 511-530. (2001)

Csapó Benő: A nyelvtanulást és a nyelvtudást befolyásoló tényezők. In: Iskolakultúra, (11) 8. pp. 25-35. (2001)

Csapó Benő: Utószó a Magyar Pedagógia századik évfolyamához. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 531-533. (2000)

Csapó Benő: A minőségfejlesztés az oktatási rendszer fejlődésének katalizátora. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 75-82. (2000)

Csapó Benő: A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 343-366. (2000)

Csapó Benő: Az értelmi képességek fejlesztésének történelmi-társadalmi kontextusa. In: Iskolakultúra, (9) 9. pp. 3-15. (1999)

Csapó Benő: Természettudományos nevelés: híd a tudomány és a nevelés között. In: Iskolakultúra, (9) 10. pp. 5-17. (1999)

Csapó Benő: A tanulás és oktatás kutatása mint önálló tudományág : az Iskolakultúra tematikus száma elé. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 3-13. (1997)

Korom Erzsébet; Csapó Benő: A természettudományos fogalmak megértésének problémái. In: Iskolakultúra, (7) 2. pp. 12-20. (1997)

Csapó Benő: Összefoglaló a Magyar Pedagógia 1994-1996. évi működéséről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (96) 4. p. 413. (1996)

Csapó Benő: Az induktív gondolkodás fejlődése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (94) 1-2. pp. 53-80. (1994)

Csapó Benő: Középiskolás tanulók véleménye a társadalmi és iskolai változásokról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (94) 3-4. pp. 207-229. (1994)

Csapó Benő: Merre tartanak a természettudományok oktatásával kapcsolatos kutatások? : miért nehéz a kérdést megválaszolni? In: Iskolakultúra, (4) 4. pp. 2-11. (1994)

Csapó Benő: Harold W. Stevenson és James W. Stigler: The Learning Gap : why our schools are failing and what we can learn from japanese and chinese education : Summit Books, New York, 1992. 237 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 1-2. pp. 65-68. (1993)

Csapó Benő; Pukánszky Béla: A Magyar Pedagógia első száz évének repertóriuma. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata. pp. 1-220. (1993)

Csapó Benő: A tanári alapképzés és a posztgraduális pedagógiai képzés a JATE Pedagógiai Tanszékén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (93) 3-4. pp. 187-193. (1993)

Csapó Benő: Száz év. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 1. pp. 3-4. (1992)

Csapó Benő: Hagyomány és korszakváltás : a megújul magyar pedagógia programja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (91) 1. pp. 3-6. (1991)

Csapó Benő: A kritérium-orientált értékelés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (87) 3. pp. 247-266. (1987)

Csapó Benő; Nagy József: A kombinatív képesség és műveleteinek vizsgálata 14 éves tanulóknál. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (83) 1. pp. 31-50. (1983)

Csapó Benő: A "mastery learning" elmélete és gyakorlata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (78) 1. pp. 60-73. (1978)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 14:25:17 CEST.