Lázár Szilárd: Dr. Paul Ranschburg : Die Leseschwäche und Rechenschwäche der Schulkinder im Lichte des Experiments. Berlin, 1916, Springer, VII + 69 1. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (26). pp. 187-189. (1917)
Előnézet  | 
            
              
Cikk, tanulmány, mű
 mp_1917_2478_187-189.pdf Letöltés (493kB) | Előnézet  | 
          
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű | 
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata | 
| Kötet: | 26 | 
| ISSN: | 0025-0260 | 
| Nyelv: | magyar | 
| Közreműködők: | Közreműködés típusa Közreműködők NEM RÉSZLETEZETT  Ranschburg Paul  | 
        
| Dátum: | 1917 | 
| Oldalak: | pp. 187-189 | 
| Kulcsszavak: | Pedagógia könyvismertetés, Olvasási nehézségek, Számolási nehézségek | 
| A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:32 | 
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:34 | 
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9733 | 
![]()  | 
        Tétel nézet | 

