C. Andreae: Die Entwicklung der theoretischen Pädagogik. Leipzig, 1911. : [könyvismertetés]

Szelényi Ödön: C. Andreae: Die Entwicklung der theoretischen Pädagogik. Leipzig, 1911. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (21). pp. 40-42. (1912)

[thumbnail of mp_1912_1722_040-042.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1912_1722_040-042.pdf

Letöltés (507kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 21
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
Andrea C.
NEM RÉSZLETEZETT
Ostwald Wilhelm
NEM RÉSZLETEZETT
Braun Lily
Dátum: 1912
Oldalak: pp. 40-42
Megjegyzések: Ismertetett mű: Ostwald Vilmos: Wider- das Schulelend; Ismertetett mű: Lily Braun: Die Emancipation der Kinder
Kulcsszavak: Pedagógiai szakirodalom német 1912, Pedagógia
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:28
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:36
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8914
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet