Staudinger F.: Kants Bedeutung für die Pädagogik der Gegenwart : [könyvismertetés]

Karl Lajos: Staudinger F.: Kants Bedeutung für die Pädagogik der Gegenwart : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (14). pp. 313-314. (1905)

[thumbnail of mp_1905_1036_313-314.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1905_1036_313-314.pdf

Letöltés (523kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 14
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
Staudinger Franz
Dátum: 1905
Oldalak: pp. 313-314
Kulcsszavak: Kant Immanuel, Herbart Johann Friedrich, Neveléstörténet német könyvismertetés, Kant és Herbart, Neveléstörténet
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:29
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:39
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8088
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet