A pandémián túl - a digitális oktatás kézikönyve : Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete

Karagits Kíra Vivien: A pandémián túl - a digitális oktatás kézikönyve : Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete. In: Iskolakultúra, (31) 2. pp. 98-99. (2021)

[thumbnail of iskolakultura_2021_002_098-099.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2021_002_098-099.pdf

Download (773kB) | Preview

Abstract

A 2020-as év a történelemkönyvek lapjain a pestis- vagy a kolerajárványhoz hasonló évszámként vésődik be. A digitális pedagógia elmélete című könyvet a szerző, Szűts Zoltán a COVID-19 járvány idején írta, s ezért kiválóan reflektál a köz- és felsőoktatásban megfigyelhető változásokra, a kényszerhelyzet okozta helyzetekre. Ráeszmélt a világ, hogy a digitális pedagógia megjelenésével, az oktatás egy újszerű, évezredes hagyományokon túlmutató transzformációját hozta el az életünkbe, vált annak mindennapi részesévé.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 31
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Language: magyar
Contributors:
Contribution
Name
UNSPECIFIED
Szűts Zoltán
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Place of Publication: Szeged
Date: 2021
Page Range: pp. 98-99
Additional Information: Bibliogr.: 99. p.
Uncontrolled Keywords: Pedagógia - digitális - könyvismertetés, Digitális technika használata - könyvismertetés, Oktatási módszer - könyvismertetés, Koronavírus járvány - könyvismertetés
Related URLs: http://misc.bibl.u-szeged.hu/58063/
Date Deposited: 2021. Jun. 09. 13:17
Last Modified: 2021. Jun. 09. 13:17
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58068

Actions (login required)

View Item View Item