A pandémián túl - a digitális oktatás kézikönyve : Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete

Karagits Kíra Vivien: A pandémián túl - a digitális oktatás kézikönyve : Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete. In: Iskolakultúra, (31) 2. pp. 98-99. (2021)

[thumbnail of iskolakultura_2021_002_098-099.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2021_002_098-099.pdf

Letöltés (773kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A 2020-as év a történelemkönyvek lapjain a pestis- vagy a kolerajárványhoz hasonló évszámként vésődik be. A digitális pedagógia elmélete című könyvet a szerző, Szűts Zoltán a COVID-19 járvány idején írta, s ezért kiválóan reflektál a köz- és felsőoktatásban megfigyelhető változásokra, a kényszerhelyzet okozta helyzetekre. Ráeszmélt a világ, hogy a digitális pedagógia megjelenésével, az oktatás egy újszerű, évezredes hagyományokon túlmutató transzformációját hozta el az életünkbe, vált annak mindennapi részesévé.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 31
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
Szűts Zoltán
Nyomdász/kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Kiadás, keletkezés helye: Szeged
Dátum: 2021
Oldalak: pp. 98-99
Megjegyzések: Bibliogr.: 99. p.
Kulcsszavak: Pedagógia - digitális - könyvismertetés, Digitális technika használata - könyvismertetés, Oktatási módszer - könyvismertetés, Koronavírus járvány - könyvismertetés
Kapcsolódó URL: http://misc.bibl.u-szeged.hu/58063/
A feltöltés ideje: 2021. jún. 09. 13:17
Utolsó módosítás: 2021. jún. 09. 13:17
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58068
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet