Sebestyén Edmond: Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában - Hódi Ágnes és Tóth Edit: Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése. In: Iskolakultúra, (30) 12. pp. 107-108. (2020)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2020_012_107-108.pdf Letöltés (760kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A jól elkészített mérőfeladatok és kérdőívtételek egyértelműen beazonosíthatóak, hiszen ebben az esetben nem csupán homályos célokról és egymást követő tételek sokaságáról, hanem jól meghatározott célok, követelmények és a tartalom koherens összességéről van szó. Ennek elkészítése nehéz, és nagy körültekintést igénylő feladat. A pedagógiai munkának szerves része a tanulók tudásának és képességeinek, esetenként attitűdjeinek mérése, ám a mindennapi gyakorlatban használt eszközök gyakran nem mérnek pontosan, esetenként nem azt mérik, aminek mérésére tervezték őket.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 30 |
Szám: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Nyelv: | magyar |
Közreműködők: | Közreműködés típusa Közreműködők NEM RÉSZLETEZETT Hódi Ágnes NEM RÉSZLETEZETT Tóth Edit |
Nyomdász/kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Kiadás, keletkezés helye: | Szeged |
Dátum: | 2020 |
Oldalak: | pp. 107-108 |
Megjegyzések: | Összefoglalás magyar nyelven |
Kulcsszavak: | Pedagógiai értékelés - segédkönyv - könyvismertetés, Tudásszintmérés - iskolai - módszertan - könyvismertetés |
Kapcsolódó URL: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57532/ |
A feltöltés ideje: | 2021. feb. 15. 10:26 |
Utolsó módosítás: | 2021. feb. 15. 10:26 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57536 |
Tétel nézet |