Jakab György: Iskola - járvány idején : második rész. In: Iskolakultúra, (30) 10. pp. 53-64. (2020)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2020_010_053-064.pdf Letöltés (903kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az írás a koronavírus (SARS-CoV-2) járvány nyomán bevezetett kényszerű iskolabezárások oktatási hatásait vizsgálja. Alapvető célja az, hogy felvázolja az első – tekinthető – jelenségek értelmezési kereteit, amelyek a későbbiekben segíthetik a tapasztalatok és tanulságok feldolgozását. A kutatás a következő területekre irányul: a digitális technika szerepe az oktatásban; az iskolai szelekció alakulása; a digitális pedagógiai kultúra fogalma; az oktatásirányítás szerepe; az érintettek viszonyának megváltozása.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 30 |
| Szám: | 10 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Nyomdász/kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
| Kiadás, keletkezés helye: | Szeged |
| Dátum: | 2020 |
| Oldalak: | pp. 53-64 |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 62-64. ; összefoglalás magyar nyelven |
| Kulcsszavak: | Pedagógia - digitális, Oktatáspolitika, Digitális technológia |
| Kapcsolódó URL: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57386/ |
| A feltöltés ideje: | 2020. dec. 12. 12:07 |
| Utolsó módosítás: | 2020. dec. 12. 12:07 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57388 |
![]() |
Tétel nézet |

