DBT skills in schools : érzelemszabályozás, feszültségtűrés és interperszonális hatékonysági készségek fejlesztése az iskolában

Vincze Györgyi: DBT skills in schools : érzelemszabályozás, feszültségtűrés és interperszonális hatékonysági készségek fejlesztése az iskolában. In: Iskolakultúra, (30) 3. pp. 113-116. (2020)

[thumbnail of iskolakultura_2020_03_113-116.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2020_03_113-116.pdf

Download (804kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 30
Number: 3
ISSN: 1215-5233
Contributors:
Contribution
Name
UNSPECIFIED
Mazza J.
UNSPECIFIED
Dexter-Mazza E.
UNSPECIFIED
Miller A.
UNSPECIFIED
Rahus J.
UNSPECIFIED
Murphy H.
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Place of Publication: Szeged
Date: 2020
Page Range: pp. 113-116
Additional Information: Ismertetett mű : J. Mazza, E. Dexter-Mazza, A. Miller, J. Rathus, H. Murphy - DBT Skills in schools : skills training for emotional problem solving for adolescents. ; Bibliogr.: 116. p.
Uncontrolled Keywords: DBT, Pszichoterápia - fiatalkorúak - könyvismertetés, Képességfejlesztés - könyvismertetés
Date Deposited: 2020. May. 18. 07:21
Last Modified: 2020. May. 18. 07:21
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/55874

Actions (login required)

View Item View Item