Az életre kelt módszertan, avagy a performativitás pedagógiája

Beke Ottó: Az életre kelt módszertan, avagy a performativitás pedagógiája. In: Iskolakultúra, (29) 8. pp. 107-111. (2019)

[thumbnail of iskolakultura_2019_08_107-111.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2019_08_107-111.pdf

Letöltés (828kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 29
Szám: 8
ISSN: 1215-5233
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
V. Gilbert Edit
Nyomdász/kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Kiadás, keletkezés helye: Szeged
Dátum: 2019
Oldalak: pp. 107-111
Megjegyzések: Bibliogr.: 111. p. ; összefoglalás magyar nyelven ; Ismertetett mű : V. Gilbert Edit (2015): Az irodalomoktatás módszertanához a felsőoktatásban. Részvétel, gyakorlat, performativitás, társadalmi aktivitás és hasznosuló elmélet az alkalmazott irodalomtudományban.
Kulcsszavak: Felsőoktatás, Irodalom tanítása - módszer - könyvismertetés
A feltöltés ideje: 2019. nov. 25. 11:16
Utolsó módosítás: 2019. nov. 25. 11:16
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46554
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet