Ahol jó tanárnak és diáknak lenni

Bacskai Katinka: Ahol jó tanárnak és diáknak lenni. In: Iskolakultúra, (29) 8. pp. 120-123. (2019)

[thumbnail of iskolakultura_2019_08_120-123.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2019_08_120-123.pdf

Download (775kB) | Preview

Abstract

Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, amelyet a tucatnyinál is több kutatás során erről a három témáról fölhalmozott, hiszen a monográfia a disszertáció szerkesztett, néhány ponton módosított változata.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 29
Number: 8
ISSN: 1215-5233
Contributors:
Contribution
Name
UNSPECIFIED
Széll Krisztián
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Place of Publication: Szeged
Date: 2019
Page Range: pp. 120-123
Additional Information: Ismertetett mű : Széll Krisztián - Iskolai légkör és eredményesség. Fókuszban a reziliens és a veszélyezettet iskolák
Uncontrolled Keywords: Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés
Date Deposited: 2019. Nov. 25. 10:45
Last Modified: 2019. Nov. 25. 10:45
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46552

Actions (login required)

View Item View Item