Ahol jó tanárnak és diáknak lenni

Bacskai Katinka: Ahol jó tanárnak és diáknak lenni. In: Iskolakultúra, (29) 8. pp. 120-123. (2019)

[thumbnail of iskolakultura_2019_08_120-123.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2019_08_120-123.pdf

Letöltés (775kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, amelyet a tucatnyinál is több kutatás során erről a három témáról fölhalmozott, hiszen a monográfia a disszertáció szerkesztett, néhány ponton módosított változata.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 29
Szám: 8
ISSN: 1215-5233
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
Széll Krisztián
Nyomdász/kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Kiadás, keletkezés helye: Szeged
Dátum: 2019
Oldalak: pp. 120-123
Megjegyzések: Ismertetett mű : Széll Krisztián - Iskolai légkör és eredményesség. Fókuszban a reziliens és a veszélyezettet iskolák
Kulcsszavak: Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés
A feltöltés ideje: 2019. nov. 25. 10:45
Utolsó módosítás: 2019. nov. 25. 10:45
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46552
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet