Bacskai Katinka: Ahol jó tanárnak és diáknak lenni. In: Iskolakultúra, (29) 8. pp. 120-123. (2019)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2019_08_120-123.pdf Download (775kB) | Preview |
Abstract
Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, amelyet a tucatnyinál is több kutatás során erről a három témáról fölhalmozott, hiszen a monográfia a disszertáció szerkesztett, néhány ponton módosított változata.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 29 |
Number: | 8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Contributors: | Contribution Name UNSPECIFIED Széll Krisztián |
Publisher: | Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Place of Publication: | Szeged |
Date: | 2019 |
Page Range: | pp. 120-123 |
Additional Information: | Ismertetett mű : Széll Krisztián - Iskolai légkör és eredményesség. Fókuszban a reziliens és a veszélyezettet iskolák |
Uncontrolled Keywords: | Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés |
Date Deposited: | 2019. Nov. 25. 10:45 |
Last Modified: | 2019. Nov. 25. 10:45 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46552 |
Actions (login required)
View Item |