Bacskai Katinka: Ahol jó tanárnak és diáknak lenni. In: Iskolakultúra, (29) 8. pp. 120-123. (2019)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2019_08_120-123.pdf Letöltés (775kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Széll Krisztián kutatói pályája a 2000-es évek közepén indult, publikációiból kitűnik, hogy érdeklődése az iskolai légkör, a hátrányos helyzetű diákokat tanító iskolák és a reziliencia hármasa körül forog. Az Iskolai légkör és eredményesség című első monográfiája szintézise mindannak a tudásnak, amelyet a tucatnyinál is több kutatás során erről a három témáról fölhalmozott, hiszen a monográfia a disszertáció szerkesztett, néhány ponton módosított változata.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 29 |
Szám: | 8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Közreműködők: | Közreműködés típusa Közreműködők NEM RÉSZLETEZETT Széll Krisztián |
Nyomdász/kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Kiadás, keletkezés helye: | Szeged |
Dátum: | 2019 |
Oldalak: | pp. 120-123 |
Megjegyzések: | Ismertetett mű : Széll Krisztián - Iskolai légkör és eredményesség. Fókuszban a reziliens és a veszélyezettet iskolák |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - Magyarország - könyvismertetés, Nevelésszociológia - könyvismertetés, Oktatás hatékonysága - tanulmányok - könyvismertetés |
A feltöltés ideje: | 2019. nov. 25. 10:45 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 25. 10:45 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46552 |
![]() |
Tétel nézet |