Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében

Veres Gábor: Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 61-77. (2010)

[thumbnail of iol_2010_001_061-077.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iol_2010_001_061-077.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra Online
Szám: 1
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 61-77
Megjegyzések: Bibliogr.: 77. p. ; Összefoglalás magyar nyelven
Kulcsszavak: Projektpedagógia - módszer, Oktatási módszer, Tanulási módszer, Tantárgypedagógia, Természettudományok tanítása
A feltöltés ideje: 2018. okt. 01. 11:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/45544
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet