Veres Gábor: Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 61-77. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
iol_2010_001_061-077.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra Online |
Szám: | 1 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 61-77 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 77. p. ; Összefoglalás magyar nyelven |
Kulcsszavak: | Projektpedagógia - módszer, Oktatási módszer, Tanulási módszer, Tantárgypedagógia, Természettudományok tanítása |
A feltöltés ideje: | 2018. okt. 01. 11:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/45544 |
Tétel nézet |