Az óratervek kialakításának néhány szempontja : történeti tanulságok

Horánszky Nándor: Az óratervek kialakításának néhány szempontja : történeti tanulságok. In: Iskolakultúra, (4) 20. pp. 54-58. (1994)

[thumbnail of iskolakultura_1994_020_054-058.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_1994_020_054-058.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 4
Szám: 20
ISSN: 1215-5233
Dátum: 1994
Oldalak: pp. 54-58
Megjegyzések: Bibliogr. a jegyzetekben : 58. p.
Kulcsszavak: Pedagógia - Magyarország - 20. sz., Oktatásügy - Magyarország - 20. sz., Tanterv - Magyaroszág - 20. sz.
A feltöltés ideje: 2018. szep. 26. 14:19
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:11
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44429
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet