Comeniustól a reformpedagógiákig : a klasszikus oktatáselmélet és a rendszerelméleti didaktika paradigmái

Ferenczi Gyula and Fodor László: Comeniustól a reformpedagógiákig : a klasszikus oktatáselmélet és a rendszerelméleti didaktika paradigmái. In: Iskolakultúra, (4) 20. pp. 7-11. (1994)

[thumbnail of iskolakultura_1994_020_007-011.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_1994_020_007-011.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 4
Number: 20
ISSN: 1215-5233
Date: 1994
Page Range: pp. 7-11
Uncontrolled Keywords: Oktatáselmélet
Date Deposited: 2018. Sep. 26. 13:18
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:11
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44421

Actions (login required)

View Item View Item