A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében

Molnár Adrienn; Péter-Szarka Szilvia: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében. In: Iskolakultúra, (27) 1-12. pp. 19-33. (2017)

[thumbnail of iskolakultura_2017_001_012_019-033.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2017_001_012_019-033.pdf

Letöltés (596kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 27
Szám: 1-12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2017
Oldalak: pp. 19-33
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 32-33.
Kulcsszavak: Tanulás - motivációs tényezők, Motiváció - pedagógiai - személyiség fejlődése
A feltöltés ideje: 2018. júl. 20. 12:07
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42924
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet