A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében

Molnár Adrienn and Péter-Szarka Szilvia: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében. In: Iskolakultúra, (27) 1-12. pp. 19-33. (2017)

[thumbnail of iskolakultura_2017_001_012_019-033.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2017_001_012_019-033.pdf

Download (596kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 27
Number: 1-12
ISSN: 1215-5233
Date: 2017
Page Range: pp. 19-33
Additional Information: Bibliogr.: p. 32-33.
Uncontrolled Keywords: Tanulás - motivációs tényezők, Motiváció - pedagógiai - személyiség fejlődése
Date Deposited: 2018. Jul. 20. 12:07
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42924

Actions (login required)

View Item View Item