Molnár Adrienn; Péter-Szarka Szilvia: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében. In: Iskolakultúra, (27) 1-12. pp. 19-33. (2017)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2017_001_012_019-033.pdf Letöltés (596kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 27 |
Szám: | 1-12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2017 |
Oldalak: | pp. 19-33 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 32-33. |
Kulcsszavak: | Tanulás - motivációs tényezők, Motiváció - pedagógiai - személyiség fejlődése |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 20. 12:07 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42924 |
Tétel nézet |