Molnár Adrienn and Péter-Szarka Szilvia: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében. In: Iskolakultúra, (27) 1-12. pp. 19-33. (2017)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2017_001_012_019-033.pdf Download (596kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 27 |
Number: | 1-12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2017 |
Page Range: | pp. 19-33 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 32-33. |
Uncontrolled Keywords: | Tanulás - motivációs tényezők, Motiváció - pedagógiai - személyiség fejlődése |
Date Deposited: | 2018. Jul. 20. 12:07 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42924 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |