Zalay Szabolcs: A konstruktív drámapedagógia a pedagógiai filozófia rendszertanában. In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 144-151. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_144-151.pdf Letöltés (112kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A pedagógia mint önálló szakma, illetve tudomány számára nagy jelentőségű kérdés, hogy milyen módszerek segítségével újíthatja meg magát, hogy felelni tudjon azokra a kihívásokra, amelyeket drámai feszültségektől terhes korunk támaszt vele szemben. Ehhez a megújuláshoz hiteles és hatékony metódusokra van szükség.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 17 |
Szám: | 11-12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2007 |
Oldalak: | pp. 144-151 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42805 |
![]() |
Tétel nézet |