Tóth Zoltán; Kiss Edina: A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet. In: Iskolakultúra, (17) 1. pp. 19-30. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_01_019-030.pdf Letöltés (804kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Fejlődik-e a tanulók fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos fogalmi rendszere az életkor előrehaladtával? Miként szerveződik a makro-, részecske- és szimbólumszinteken megfogalmazott változások azonosításával kapcsolatos tudás a tanulók kognitív rendszerében? Történik-e kimutatható változás ebben a tudásszerkezetben az iskolai tanulmányok során?
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 17 |
| Szám: | 1 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2007 |
| Oldalak: | pp. 19-30 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42788 |
![]() |
Tétel nézet |

