Tartsayné Németh Nóra: Személyesség a távoktatásban : a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 38-47. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_04_038-047.pdf Letöltés (129kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom az EPICT (Európai Pedagógusi IKT jogosítvány) kurzus magyarországi bevezetésének pilot kurzusára épül. A távoktatásos képzés célja, hogy felkészítse a pedagógusokat a számítógépes eszközök mindennapi tanórai használatára, a tanári szerep megváltozására, valamint segítse őket a technikai, módszertani és szakmai fejlődésben. A kutatás fókuszában a facilitátorok álltak, akik a pilot kurzus során pedagógiai, szociális, menedzseri és technikai szerepeket is elláttak. A kutatás eredményei igazolták a facilitátori munka fontosságát a távoktatásos pedagógus-továbbképzési kurzusokban.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 17 |
| Szám: | 4 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2007 |
| Oldalak: | pp. 38-47 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42781 |
![]() |
Tétel nézet |

