Kojanitz László: A tankönyvek minőségének megítélése : Mi ad értelmet a tankönyvek értékelésének és kutatásának? In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 114-126. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_114-126.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Tankönyvet készíteni tulajdonképpen nagyon egyszerű. Osszuk fel az éves tananyagot kb. 5–6 fejezetre, a fejezeteket 8–10 leckére. Minden leckéhez tartozzon egy-két oldalnyi szöveg, 3–4 kép vagy ábra, és legyen a végén négy-öt kérdés. Ha mindezt egybekötjük, már kész is van egy tankönyv, vagy legalábbis egy annak látszó valami.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 17 |
Szám: | 6-7 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2007 |
Oldalak: | pp. 114-126 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42722 |
Tétel nézet |