A tankönyvek minőségének megítélése : Mi ad értelmet a tankönyvek értékelésének és kutatásának?

Kojanitz László: A tankönyvek minőségének megítélése : Mi ad értelmet a tankönyvek értékelésének és kutatásának? In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 114-126. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_114-126.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_114-126.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Tankönyvet készíteni tulajdonképpen nagyon egyszerű. Osszuk fel az éves tananyagot kb. 5–6 fejezetre, a fejezeteket 8–10 leckére. Minden leckéhez tartozzon egy-két oldalnyi szöveg, 3–4 kép vagy ábra, és legyen a végén négy-öt kérdés. Ha mindezt egybekötjük, már kész is van egy tankönyv, vagy legalábbis egy annak látszó valami.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 6-7
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 114-126
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42722
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet