Cseh Ágnes Gabriella: Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata : az eltérő szimbólumok hatása a teljesítményekre. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 66-82. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_066-082.pdf Letöltés (537kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A képességmérés célja az volt, hogy választ kapjunk arra a kérdésre, hogy a tanulók teljesítménye — az adott mintát tekintve — szignifikáns különbséget mutat-e a két területen (aritmetika, geometria) megfogalmazott szöveges feladatok megoldása során. Vajon a szimbólumok különbözősége befolyásolja a sikeres feladatmegoldást? Egy gyakorló pedagógus munkáját hogyan segítheti az objektív értékelési eljárások ismerete, és hogyan tervezheti meg tudatosan a feladatokat a fejlesztendő képességekhez?
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 17 |
Szám: | 6-7 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2007 |
Oldalak: | pp. 66-82 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42676 |
Tétel nézet |