Baranyák Csaba: Háy-olvasás lehetőségei. In: Iskolakultúra, (17) 2. pp. 132-139. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_02_132-139.pdf Letöltés (122kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Irodalomtanításunk aránytalanul és méltánytalanul kevés időt, energiát fordít napjaink magyar irodalmának megismertetésére, mai szövegek értő olvasataira, jókora hiátusokat okozva ezáltal a tanulók jelenismeretében. A változtatást a nyitott magyartanár megfontolt tervezéssel, a középiskolai tananyag rugalmas átcsoportosításával a számára előírt szerző- és műlista kívánatos központi csökkentése, megreformálása híján is (legalább részben) megvalósíthatja.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 17 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2007 |
Oldalak: | pp. 132-139 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42658 |
Tétel nézet |