Háy-olvasás lehetőségei

Baranyák Csaba: Háy-olvasás lehetőségei. In: Iskolakultúra, (17) 2. pp. 132-139. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_02_132-139.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_02_132-139.pdf

Letöltés (122kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Irodalomtanításunk aránytalanul és méltánytalanul kevés időt, energiát fordít napjaink magyar irodalmának megismertetésére, mai szövegek értő olvasataira, jókora hiátusokat okozva ezáltal a tanulók jelenismeretében. A változtatást a nyitott magyartanár megfontolt tervezéssel, a középiskolai tananyag rugalmas átcsoportosításával a számára előírt szerző- és műlista kívánatos központi csökkentése, megreformálása híján is (legalább részben) megvalósíthatja.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 132-139
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42658
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet