A szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9–10. évfolyamon

Vinczéné Szabó Éva: A szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9–10. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 23-38. (2008)

[thumbnail of 12_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A PISA (Vári, 2003) és az IEA (Kádárné Fülöp, 1990) nemzetközi összehasonlító vizsgálatok egyértelműen megmutatták, hogy gyökeres átalakuláson kell keresztülmennie a magyar közoktatásnak. Paradigmaváltásra azért van szükség a közoktatásban, mert „a mai iskola az abbahagyás stratégiájával működteti a képességfejlesztést” (Nagy, 2006). A képességek, készségek fejlesztéséhez azonban sokévi folyamatos gyakorlásra lenne szükség. Ez azt jelenti, hogy „a fogalmazási képességet és ennek készségeit is egészen a közoktatás végéig fejleszteni kellene” (Nagy, 2006).

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 18
Szám: 9-10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2008
Oldalak: pp. 23-38
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42649
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet