Nagy József: A közoktatás megújításának koncepcionális kérdései. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 31-38. (2008)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
16_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf Letöltés (107kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Ez az írás az Oktatási Kerekasztal számára készült vitaanyag. Mivel közoktatási rendszerünk jövőjéről van szó, a koncepcionális jelentőségű kérdések megismerése és megfontolása szélesebb nyilvánosságot érdemel. A közoktatás alapfunkciója a 0–18 éves felnövekvő generációk fejlődésének segítése, hogy a változásokhoz alkalmazkodva képesek legyenek a társadalom hasznos tagjaként boldogulni. Az elmúlt negyedszázad minden nemzetközi mérése, megbízható hazai felmérése, kutatása azt mutatja, hogy a közoktatás, a szakképzés eredményessége, az esélyegyenlőség érvényesülése nem javult, hanem romlott, ezért az alapfunkció egyre kevésbé teljesül.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 18 |
Szám: | 3-4 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2008 |
Oldalak: | pp. 31-38 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42613 |
![]() |
Tétel nézet |