A természettudományos műveltség fogalma és értelmezései

B. Németh Mária: A természettudományos műveltség fogalma és értelmezései. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 3-19. (2008)

[thumbnail of 11_EPA00011_iskolakultura_2008-7-8.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
11_EPA00011_iskolakultura_2008-7-8.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A 20. század ötvenes évei óta a természettudományos nevelés jelentősen átalakult. A nagyszabású oktatási reformok, a modern tantervek és módszerek lényegi változásokat eredményeztek, tudományos alapokra helyezték a természettudományok addigi leíró jellegű, jelenségszintű oktatását, a célok és feladatok egyre összetettebbé váltak, sokféle tudás és műveltségkoncepció jelent meg.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 18
Szám: 7-8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2008
Oldalak: pp. 3-19
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42554
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet