Tóth Péter: A tanulási stílus vizsgálata budapesti középiskolás tanulók körében. In: Iskolakultúra, (19) 7-8. pp. 36-54. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
15_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulással kapcsolatos kognitív komponensek – mint amilyen a tanulási stílus is – vizsgálata az elmúlt 10-15 évben került a pedagógiai kutatások fókuszába. Ennek hátterében nyilvánvalóan az áll, hogy a gyakorlati pedagógia naponta szembesül az osztálybeli egyéni különbségek egyre jelentősebb mértékével, keresve a probléma megoldására leginkább alkalmas tanítási és tanulási stratégiákat. E tanulmány budapesti középiskolás diákok tanulási stílusának vizsgálata során kapott eredményeket mutatja be
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 19 |
| Szám: | 7-8 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2009 |
| Oldalak: | pp. 36-54 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42531 |
![]() |
Tétel nézet |

