A pedagóguspálya pályapedagógiai követelményei összhangjának problematikája a pedagógiai kreatológia vonatkozásában

Tusa Cecília: A pedagóguspálya pályapedagógiai követelményei összhangjának problematikája a pedagógiai kreatológia vonatkozásában. In: Iskolakultúra, (19) 11. pp. 102-110. (2009)

[thumbnail of 6_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
6_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf

Download (403kB) | Preview

Abstract

A pedagóguspálya pályapedagógiai követelményei az idők folyamán a közoktatás reformjának és a tudástársadalom kihívásainak megfelelően állandóan változnak, módosulnak, kiegészülnek s remélhetőleg tökéletesítődnek. Ezen tanulmány arra tesz kísérletet, hogy megvizsgálja, a pályapedagógiai követelmények elméleti hátterének megalkotásában, azok létrejöttének közreműködésében részt vevő fő területek, mint például a pedagógiai kreatológia, a tudománypedagógia, a pedagógiai professziógram, továbbá a pedeutológiai kutatások milyen befolyást gyakorolhattak a pedagógusképzés képzési és kimeneti követelményeinek kialakítási folyamatára, s a pedagógiai kreatológia milyen viszonyban áll a fentebb említett területekkel.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 19
Number: 11
ISSN: 1215-5233
Date: 2009
Page Range: pp. 102-110
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42529

Actions (login required)

View Item View Item