Tusa Cecília: A pedagóguspálya pályapedagógiai követelményei összhangjának problematikája a pedagógiai kreatológia vonatkozásában. In: Iskolakultúra, (19) 11. pp. 102-110. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
6_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf Letöltés (403kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A pedagóguspálya pályapedagógiai követelményei az idők folyamán a közoktatás reformjának és a tudástársadalom kihívásainak megfelelően állandóan változnak, módosulnak, kiegészülnek s remélhetőleg tökéletesítődnek. Ezen tanulmány arra tesz kísérletet, hogy megvizsgálja, a pályapedagógiai követelmények elméleti hátterének megalkotásában, azok létrejöttének közreműködésében részt vevő fő területek, mint például a pedagógiai kreatológia, a tudománypedagógia, a pedagógiai professziógram, továbbá a pedeutológiai kutatások milyen befolyást gyakorolhattak a pedagógusképzés képzési és kimeneti követelményeinek kialakítási folyamatára, s a pedagógiai kreatológia milyen viszonyban áll a fentebb említett területekkel.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 19 |
Szám: | 11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 102-110 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42529 |
![]() |
Tétel nézet |