Néhány gondolat a TIMSS- 2007-es vizsgálat eredményeihez és interpretációjához : mióta gyenge a középiskolából hozott természettudományos tudás?

Radnóti Katalin: Néhány gondolat a TIMSS- 2007-es vizsgálat eredményeihez és interpretációjához : mióta gyenge a középiskolából hozott természettudományos tudás? In: Iskolakultúra, (19) 7-8. pp. 14-25. (2009)

[thumbnail of 17_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
17_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf

Letöltés (665kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 7-8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 14-25
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42506
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet