Monoriné Papp Sarolta: A reflektív pedagógusmagatartás motívumhálója : előtanulmány A bennünk élő iskolakép című kutatás számítógépes tartalomelemzéséhez. In: Iskolakultúra, (19) 12. pp. 51-58. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
10_EPA00011_iskolakultura_2009-12.pdf Letöltés (637kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A VII. Nevelésügyi Kongresszusra készülve a Comenius Műhely Közhasznú Egyesület és a Magyar Pedagógiai Társaság a bennünk élő iskolakép azonosítására vállalkozott. Szakmabeliektől és laikus iskolahasználóktól az utóbbi évtizedben történt konkrét esetek rövid elbeszélését vártuk. Az átélt események, pozitív és/vagy negatív előjelű „kulcsélmények” tárgyszerű leírása alapján azt kívántuk feltárni és elemezni, hogy milyen együttműködésbeli, fejlesztésbeli, illetve szakmai tényezőkre érzékeny a mai magyar óvoda, iskola és kollégium, illetve annak belső és külső társadalmi környezete. Az anyag módszeres kvalitatív feldolgozása – korszerű tartalomelemzési eljárásokra, valamint a STEP 21 diagnosztikus modellre támaszkodva – jelenleg is folyik.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 19 |
Szám: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 51-58 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42488 |
![]() |
Tétel nézet |