Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én

Mezei Gabriella: Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én. In: Iskolakultúra, (19) 5-6. pp. 134-139. (2009)

[thumbnail of 12_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf

Letöltés (300kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Dörnyei Zoltán és Ema Ushioda által szerkesztett kötet a motivációkutatás legújabb irányzatának friss kutatásaiból ad közre egy szerteágazó gyűjteményt. A kötet arra fókuszál, hogy a Dörnyei által már korábban (2005) bemutatott elmélet (a második nyelvi motivációs énrendszer – ’L2 Motivational Self System’) alkalmazhatóságát bizonyítsa, illetve hogy felvázolja, az elmélet megállja a helyét a korábban integratív motivációként ismert konstruktum friss szellemű újraértelmezéseként.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 5-6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 134-139
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42487
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet