Az élethosszig tartó tanulás kihívásai: középpontban a tanuló szervezet

Kraiciné Szokoly Mária: Az élethosszig tartó tanulás kihívásai: középpontban a tanuló szervezet. In: Iskolakultúra, (19) 12. pp. 131-143. (2009)

[thumbnail of 4_EPA00011_iskolakultura_2009-12.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
4_EPA00011_iskolakultura_2009-12.pdf

Download (458kB) | Preview

Abstract

Margaret Mead 1960 körül a kultúrák válfajait úgy különböztette meg, hogy van „a posztfiguratív kultúra, amelyben a gyerekek elsősorban elődeiktől tanulnak, a konfiguratív kultúra, amelyben mind a gyerekek, mind a felnőttek a velük egykorúaktól és egyenrangúaktól tanulnak és a prefiguratív kultúra, amelyben a felnőttek gyerekeiktől is tanulnak …” (Nyíri, 2009)

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 19
Number: 12
ISSN: 1215-5233
Date: 2009
Page Range: pp. 131-143
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42477

Actions (login required)

View Item View Item