Kraiciné Szokoly Mária: Az élethosszig tartó tanulás kihívásai: középpontban a tanuló szervezet. In: Iskolakultúra, (19) 12. pp. 131-143. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
4_EPA00011_iskolakultura_2009-12.pdf Letöltés (458kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Margaret Mead 1960 körül a kultúrák válfajait úgy különböztette meg, hogy van „a posztfiguratív kultúra, amelyben a gyerekek elsősorban elődeiktől tanulnak, a konfiguratív kultúra, amelyben mind a gyerekek, mind a felnőttek a velük egykorúaktól és egyenrangúaktól tanulnak és a prefiguratív kultúra, amelyben a felnőttek gyerekeiktől is tanulnak …” (Nyíri, 2009)
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 19 |
Szám: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 131-143 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42477 |
Tétel nézet |