Kovács Ágnes: A tanár szerepe a tanulók személyiségfejlődésében a tanórai motivációs technikákon keresztül. In: Iskolakultúra, (19) 9. pp. 15-23. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
10_EPA00011_iskolakultura_2009-9.pdf Letöltés (540kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az idegen nyelv hatékony elsajátításához szükséges legfontosabb tanári motivációs technikák az 1990-es évek óta egyre hangsúlyosabb kutatási területet jelentenek (Dörnyei, 1994a, 1994b). A témában végzett kutatások eddig 12 olyan motivációs stratégiát találtak, amelyeket az angolnyelv-tanárok a legfontosabbnak tartanak és a legtöbbet használnak a tantermi munka során. Jelen tanulmány azt vizsgálja, hogy a nyelvtanulók véleménye szerint mennyire gyakori a 12 motivációs stratégia használata az osztályteremben, illetve a stratégiák használata mennyiben segíti elő a személyiségfejlődésüket.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 19 |
Szám: | 9 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 15-23 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42476 |
Tétel nézet |