A közoktatási típusú sportiskolai kerettantervek tantervelméleti vonatkozásai

Hamar Pál; Huszár M. Ágnes: A közoktatási típusú sportiskolai kerettantervek tantervelméleti vonatkozásai. In: Iskolakultúra, (19) 10. pp. 39-49. (2009)

[thumbnail of 14_EPA00011_iskolakultura_2009-10.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
14_EPA00011_iskolakultura_2009-10.pdf

Letöltés (498kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Kormány 202/2007. (VII. 31.) rendelete részeként kihirdetésre kerülő Nemzeti alaptanterv 2007. évi változatának egyik pozitív eleme a közoktatási típusú sportiskolai nevelés és oktatás megjelenése volt. A rendelet értelmében számos iskola láthat el sportiskolai feladatot meghatározott sportágak körében, a helyi közoktatási típusú sportiskolai kerettanterve alapján. Ezeknek az iskoláknak biztosítaniuk kell a testnevelés tantárgy emelt szintű oktatását az elsőtől a tizenkettedik osztályig. A tanintézetek több sportág közül választhatnak a helyi sajátosságaiknak, létesítményeiknek, igényeiknek megfelelően. Az iskolák órarendbe iktatva, egy vagy több kiválasztott sportágra szakosodva, sportági képzést végezhetnek az alkalmazásukban lévő szakedzőkkel.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 39-49
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42458
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet