Habók Anita: Egy térképező technika hatásának vizsgálata általános iskolában. In: Iskolakultúra, (19) 11. pp. 77-88. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
8_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf Letöltés (526kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulók nagy mennyiségű ismeretanyaggal találkoznak az iskolában, melyet el kell sajátítaniuk. Ehhez nyújtanak segítséget a térképező technikák, amelyek az ismeretek vizuális megjelenítésén keresztül segítik az információk szervezését. A következőkben a rendelkezésre álló térképezési technikákból mutatunk be néhányat, részletezzük jellemzőiket, majd egy a fogalmi térképekre épülő fejlesztő program kipróbálását ismertetjük, melyet általános iskolás tanulók számára készítettünk.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 19 |
Szám: | 11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 77-88 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42457 |
![]() |
Tétel nézet |