Egy térképező technika hatásának vizsgálata általános iskolában

Habók Anita: Egy térképező technika hatásának vizsgálata általános iskolában. In: Iskolakultúra, (19) 11. pp. 77-88. (2009)

[thumbnail of 8_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
8_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf

Letöltés (526kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulók nagy mennyiségű ismeretanyaggal találkoznak az iskolában, melyet el kell sajátítaniuk. Ehhez nyújtanak segítséget a térképező technikák, amelyek az ismeretek vizuális megjelenítésén keresztül segítik az információk szervezését. A következőkben a rendelkezésre álló térképezési technikákból mutatunk be néhányat, részletezzük jellemzőiket, majd egy a fogalmi térképekre épülő fejlesztő program kipróbálását ismertetjük, melyet általános iskolás tanulók számára készítettünk.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 77-88
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42457
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet